1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Einde Ziggo

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Alien!, 6 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. @Alien
    Ik heb zojuist je andere draad gelezen, ik voel met je mee, en ik denk ook dat als Ziggo een formulier zou hebben gehad waarmee jij Ziggo machtigt om je oude abbonement op te zeggen en eventuele nummerportaties mee uit te kunnen voeren, er geen problemen waren geweest.
    Misschien komt zo een formulier er wel ooit, na deze affaire.
    Er zijn mobile telefoon providers die ze ook hebben dus wie weet.
    Ik zag er al vele zijn/haar frustraties wegschrijven, en de reacties daarop, moet kunnen.
    (hier moet ook alles werken zoals het behoort, anders is er stress) :wink:
    (en maak dat je straks niet vastzit aan een jaarcontract bij een andere isp)
     
  2. Blijft het feit dat men zich hier aan de (forum)regels moet houden. Er is geen enkele reden denkbaar waarbij vloeken/scheldwoorden e.d. toelaatbaar wordt geacht. Ja, ja, ik weet het dat het heel formeel klinkt en dat men soms (door frustratie's en irritatie's) op het punt staat een HD-medewerker door de foon naar zich toe wil trekken maar toch :wink:

    Gert.
     

  3. Je bent alleen maar uit op reacties ???? Je hebt me je eerste post de toon gezet dacht ik zo. Ik geloof niet dat mensen dan direct staan te springen om je uberhaupt even snel te helpen, laat staan te reageren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina