1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Einde Ziggo

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Alien!, 6 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zal het kort houden.
    Ene meneer [mod-edit: naam verwijderd *****] van de onvriendelijke klantenservice (een hufter éérste klas) had ons beloofd dat we vandaag ons oude nummer weer terug hadden, hij zou het persoonlijk regelen en volgen dat alles goed zou komen.
    Na nog een week gewacht te hebben op nummerportering.
    Vandaag dus weer geen eigen nummer terug, en volgens deze hufter van een [mod-edit: naam verwijderd *****] duurt het nog een week.
    Duurt nu dus al 3 weken, en per vandaag ga ik dus weer terug naar de kpn.
    Ziggo in het kort samenvattend:
    [mod-edit: diverse scheldwoorden verwijderd (zie forumregels)] BEDRIJF.
    Maar ze zijn nog niet van me af.
    ik ga kassa, de consumentenbond en mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen, en een claim indienen.
    Voor degene die dit lezen, en niet snappen waar het over gaat, zie:
    Oude telefoonnummer door kpn afgesloten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2008
  2. Net of het bij KPN altijd goed gaat?:evil: Hier kunnen ze er ook een potje van maken. Uit mijn directe omgeving een bedrijf (met KPN aansluiting) die al 3 maanden niet gebeld kan worden door een foutje van KPN. Ik kan mij voorstellen dat je bent uitgekeken op Ziggo maar KPN kan er ook wat van. Succes.
     
  3. Hoezo mag ik [mode edit g*************mme] niet schelden.
    Ziggo is een [**********************************]BEDRIJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Verwijder maar weer mods, interesseerd me niet meer.
    Wat Ziggo allemaal flikt mag wel zeker, en hier met zijn alle ziggo nog indekken ook.
    (De mods althans)


    [mod-edit: vloeken/schelden en andere krachttermen zijn gewoon niet gewenst in het forum, je mag best commentaar op Ziggo hebben, je hebt je alleen aan de regels te houden, je bent daar zelf mee akkoord gegaan toen je je aanmeldde. Wil je daar niet aan meedoen, ook goed maar doe het dan ergens anders. De mods dekken ziggo niet in, je mag melden wat je wilt, alleen op een normale manier, volgende keer wordt je account geblokkeerd]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2008
  4. Wel vreemd dat je gelijk op schelden reageerd.
    In mijn discussie dat ik hulp nodig had, heb ik je niet gezien of gehoord.
    Zijn jullie mods alleen maar om taalgebruik en off topic te verwijderen?
    Schijnbaar wel, want hier reageren jullie alleen maar op.
    Test is wat mij betreft geslaagd.

    En je mag van mij de hele handel blokkeren hoor, ik heb van dit klote forum toch geen medewerking gehad.
    (leden bedoel ik hier niet mee natuurlijk, die konden mij niet helpen)
     
  5. Dat is inderdaad de taak van de mods, zoek maar eens op het begrip "moderator".

    En wat voor reacties verwacht je ? Je stelt geen vraag waar iemand op kan reageren, je schrijft uberhaupt niks waar iemand inhoudelijk op KAN reageren ... alleen een hoop geblaat, gescheld en frustratie. Je zou kunnen vragen wat een normale manier is om dit soort zaken op te lossen, maar je hebt blijkbaar je eigen conclusies al getrokken.

    Maar gelukkig zijn niet alle forumleden zo geirriteerd en onprofessioneel in hun sociale omgang ... hier zitten allemaal GEBRUIKERS van Ziggo. Daarnaast zorgen de mods ervoor dat het allemaal wat netjes blijft (er zijn ook kinderen die hier kunnen lezen e.d.). Ziggo wordt nergens ingedekt. Maar zulke scheldkannonades kun je beter bij Ziggo zelf deponeren misschien dat het daar nut heeft.
     
  6. Dit forum is particulier initiatief en wordt geheel betaald en onderhouden (uit ledencontributies) door de vroegere Multikabel Gebruikers Vereniging, Ziggo heeft daarmee niets te maken. Jij mag gratis gebruik maken van dit forum en hebt dat ook gedaan. Toen je jezelf voor dit forum hebt aangemeldt heb je de forum-regels geaccepteerd, daar heb je specifiek voor moeten klikken, dus je had de gedragsregels kunnen weten volgens mij.

    In je originele topic is ook al geprobeerd duidelijk te maken wat het forum voor je kan betekenen. Daar hebben diverse mensen (ook Ziggo medewerkers) aangeboden om te helpen, maar aan hun reacties te zien liep dat ook niet zo lekker van jouw kant, lees anders het genoemde topic nog maar eens door. Later hebben wij de webcare mensen van Ziggo "op je af gestuurd" om je te helpen. Deze hebben contact met je opgenomen en zijn nu nog met jouw probleem bezig, wat jou blijkbaar niet snel genoeg gaat.

    Dit is dus allemaal gedaan door de mensen van "dit kloteforum" zonder dat jij hier iets voor hoeft te doen. Tsja als je dan verwijten wilt maken dat je probleem door ons niet snel is opgelost weet ik het ook niet meer.

    Wij kunnen er ook niets aan doen dat jij nu een probleem hebt. Wie daaraan nu schuld heeft (jij zelf omdat je je KPN lijn hebt opgezegd of Ziggo omdat ze jou niet verteld zouden hebben dat je dit nooit op die manier moet doen) maakt verder niet uit, daar kunnen wij als forum niets aan doen en dat moet je ons dus ook niet verwijten. Je mag dat trouwens wel gewoon schrijven, daar storen wij ons niet aan. Waar we ons wel aan storen is schelden/vloeken en andere onredelijk taalgebruik.
     
  7. Cees,

    Dat dit probleem ontstaan is, had zowiezo nooit mogen gebeuren, tot daar aan toe.
    Maar dat het niet opgelost kan worden op een normale manier, zonder bijna 4 weken aan het lijntje gehouden te worden, daar word ik ontzettend kwaad over.
    En natuurlijk kunnen jullie daar ook niks aan doen, dat snap ik ook wel.
    Maar uit gefrustreerdheid mag iedereen weten hoe ik nu over ziggo denk.
    En ok, schelden en vloeken lost niks op, maar dat was mijn manier om het van me af te zetten.
    Ik ben ook overspannen en deze affaire heeft mij geen goed gedaan.
    Kunnen jullie ook niks aan doen, ik geef het alleen maar aan.
    Maar goed, ik ga weer terug naar de kpn, dus ik hoop met 3 dagen weer gebeld te kunnen worden op mijn oude nummer.
     
  8. Kijk, dit bedoel ik nu.
    Nu schrijf ik normaal zonder schelden en/of vloeken, en niemand reageerd.
    Je moet dus schijnbaar wel ferme taal gebruiken om een reactie te krijgen.
    Welliswaar krijg je dan een ''verkeerde'' reactie, maar beter een ''verkeerde'' dan geen.
     
  9. Hmm, ik had me niet gerealiseerd dat je nog een reactie wilde hebben. Ik had begrepen dat je weer bij KPN zat en dat je het Ziggo hoofdstuk had afgesloten, vandaar dat ik (en anderen denk ik) niet meer reageerden.
     
  10. Absoluut, zodra de mods gaan strepen in het taalgebruik is men ver over de normale (forum) grens gegaan en is dus de reactie (voor mij althans) niet meer van belang. Ook al is men gefrustreerd of geirriteerd, men zal zich aan de forumregels moeten houden en zijn problemen op een fatsoenlijke wijze moeten uiten.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina