1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wegvallende verbinding

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Rey, 6 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Enkele maanden geleden, na een hevige onweersbui, zat onze hele wijk zonder TV, internet en telefonie. Na herstelwerkzaamheden werkte alles weer. Echter, sindsdien vallen mijn internet en telefoonverbinding regelmatig volledig weg. Soms gebeurt het 1x per dag, andere dagen om het half uur of soms nog erger. Als ik de stekker er uit haal begint alles weer te werken. Contact met @home/Ziggo leidt tot niet veel verbetering. De eerste keer dat ik een melding deed begrepen ze het allemaal en zou er een monteur komen. Toen die maar niet kwam en ik maar weer eens contact op nam, werd gezegd dat ik maar eens een nieuw stuk coax kabel moest proberen. Toen dat, uiteraard, niet de oplossing bleek te zijn stuurde men mij een verhuisdoos met daarin een nieuwe wand contactdoos en een verdeeldoos. Ook dat is niet de oplossing, meldingen op de site van @home of telefonisch blijven leiden tot het letterlijke van het kastje naar de muur sturen. Het probleem blijft echter bestaan. Ik neem maar niet eens meer de moeite om contact op te nemen en denk er over om naar een andere provider te gaan. Mijn kabel modem is een: WebSTAR EPX2203. Ik heb voorheen nooit een probleem gehad. Herkent iemand deze problemen? En beter nog, weet iemand een oplossing?
     
  2. U zult toch echt contact met de helpdesk moeten zoeken. Deze kan inderdaad zien of, waarneer en hoe vaak uw modem offline is geweest.
    Is dat inderdaad het geval dan zullen zij zeker een monteur inplannen.

     
  3. KingPin, dank voor je reactie. Heb je misschien ook nog een tip hoe ik die mensen daar dan zo ver kan krijgen dat ze ook eens serieus naar mijn probleem gaan kijken?
     
  4. Altijd vragen om je referentienummer, scheelt een hoop dubbeluitgeleg.

    Daarnaast, ik probeer me altijd door te laten verbinden met iemand van de technische dienst :)
     
  5. Dank je. Ik zal dat ook eens proberen dan.
     
  6. Gewoon, vragen of ze naar de status van je modem willen kijken. Vraag of ze kunnen zien of deze regelmatig offline is. dat mag geen probleem zijn voor de helpdeskmedewerker.
    En niet vragen naar iemand van de technische dienst. Doorverbinden wordt toch niet gedaan en je krijgt dan als antwoord: daar spreekt u mee..
    Succes
     
  7. Was in de @home tijd niet. Ik had een referentienr en daar stond ook gewoon aantekening bij dus ik kwam vrijwel altijd bij de TD uit :)
     
  8. Referentienummer = ticketnummer en dat wordt nog steeds gebruikt.
    Maar als je belt naar de helpdesk krijg je dus iemand aan de lijn van de technische helpdesk. Deze kan echter wel overleggen met bijvoorbeeld de 2e lijn als de klant in de wacht staat, om zo tot een goede oplossing/antwoord van een vraag/probleem te komen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina