1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Activatie HD pakket,keuze pakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door deMonnik, 5 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Omdat ook ik de sprong naar Digitale Televisie wilde maken heb ik begin mei 2008 een Smartcard en Samsung HD decoder aangeschaft.
    Deze dienst van Ziggo werkt tot op heden zonder problemen.
    So far so good.
    Bij het aanmelden van de Smartcard heb ik ook een HD pakket en een keuze pakket Nieuws & Kennis besteld.
    Dit is tot op heden niet geactiveerd. Via geen enkele supportdienst van Ziggo, en ik heb er vele telefoontjes er aan gewaagt, heeft dit resultaat opgeleverd. Een klacht plaatsen via de Webpage is mogelijk alleen als antwoord krijgen dat je de klantendienst moet bellen schiet niet op omdat dat juist een probleem is, slechte bereikbaarheid.
    Men heeft mijn gegevens, men ziet mijn probleem maar
    het probleem aannemen en doorspelen naar de juiste afdeling/persoon is schijnbaar niet mogelijk (systemen?) Niet erg klant vriendelijk.

    Zijn er meer mensen met deze ervaring.
     
  2. Nee juist het tegenovergestelde.
    Vorige week heb ik het HD pakket erbij aangevraagd (Multikabel gebied) om eens te kijken of die paar extra kanalen bovenop de gratis HD-kanalen de moeite waard zijn. Ik belde smorgens naar de klantenservice en moest slechts 3 minuten wachten. Daarna dit doorgegeven en ik kreeg het advies om de ontvanger de komende nacht aan te laten staan omdat dan mijn smartcard aangepast zou worden. Echter na ongeveer 2 uur had ik de kanalen al 'open'. Een dag of 4 later kreeg ik een schriftelijke bevestiging hiervan.

    Ik zou je dus aanraden om even te bellen op een rustige tijd (ochtend of zo) en te vragen of je wijziging in het systeem zit en anders opnieuw te laten doen. Zit hij er wel in dan vragen of ze het opnieuw synchroniseren. Wel je DTV ontvanger aan laten staan dan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina