1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

2341 telefonisch onbereikbaar 4 aug 2008

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door brederiem, 4 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. postcode 2341 is telefonisch onbereikbaar via ziggo.... mensen die mij bellen krijgen in gesprek en als ik bel krijg ik de walgelijke zin:

    onze excuses voor het ongemak


    HOE LANG NOG ?
     
  2. hier ook [wéér] problemen met mn telefoon.
    ik kan niet bellen.
    wel gebeld worden.

    *Groepsstoring van maandag 4 augustus 13.07 uur tot dinsdag 5 augustus 07.32 uur
    Door een storing op ons telefonie platform werkt onze voicemail dienst niet. We doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

    dit is de enige *storing die gemeld staat voor mijn postcode.

    iedere week is er wel wat....
    er zijn hier inmiddels al 4 monteurs langs geweest.
    en alle 4 hebben geconstateerd dat het niet in mijn eigen aparaten/config/kabels/modem/router,of wat dan ook ligt.

    er is al van alles beloofd maar er word NIETS van waargemaakt.
    en NEE ik wil niet overstappen,ik wil gewoon dat het werkt en BLIJFT werken zoals het hoort,want DAAR betaal ik immers voor.

    en NEE ik heb geen zin om het te nuanceren,want het is nu eenmaal zo.
    er valt niks meer te nuanceren....

    het enige wat ik telkens als antwoord krijg is "we zetten het door als vervolg storing"

    ik zou ook gecompenseerd worden,omdat men mij zelf een NTU versterker heeft laten kopen,omdat het signaal hier inneens niet meer sterk genoeg binnen komt,nu nog maar tussen de 8 en 15% zonder NTU [voor de fusie prima signaal tussen 65 en 70%]

    niets hoor ik van ZIGGO.
     
  3. "Zoals het hoort" de oude slogan van voormalig @Home.


    Beste brederiem,

    U heeft dus problemen met de telefoon. Nu heb ik echter een vraag voor u. Wat werkt er precies niet?
    Ik zie dat u een korte topic maakt, maar ik mis details waarmee ik u misschien kan helpen. Heeft u wel een kiestoon als u naar buiten wilt bellen?
    U heeft het ook over een ingesprekstoon wanneer u binnenkomend verkeer krijgt, en heeft u daar voorbeeldnummers van? Telefoonnummer + Provider.
    U kunt me een privéberichtsturen met daarin uw vaste telefoonnummer waar de storing zich op bevind. Dan kan ik kijken of er iets met de portering aan de hand is.
    I wacht uw bericht af.

    Met vriendelijke groet,

    Geoffrey
     
  4. telefonisch onbereikbaar

    Vanaf 18 juli zijn wij al telefonisch onbereikbaar. Het is nu 5 augustus! postcode 1689. Er is hier nog geen monteur geweest. Vanmorgen kon ik nadat het modem er 10 minuten uit is geweest 1 gesprek voeren, maar kon dat gesprek alleen afbreken door de stekker er weer uit trekken. Daarna hetzelfde geknetter en voor anderen zijn wij nog steeds in gesprek. Ik heb echt spijt dat wij 1 jaar geleden voor alles in één hebben gekozen. Deze ergernis is dat tientje minder betalen in de maand echt niet waard. Dat voordeel is inmiddels weer verdwenen door het gebruik van de pre-paid telefoon.
    De mensen van ziggo die op deze klachten reageren zijn heel aardig en doen hun uiterste best, alleen helpt het (nog) niet. Vanaf 18 juli geen telefoon in deze tijd, dat is toch onvoorstelbaar?
     

  5. lol,dat wist ik niet eens,ik zit in het MK segment.

    inmiddels doet alles het hier weer. postcode 1761
     
  6. Ik zou dit eens goed bijhouden want straks krijg je een rekening
    dat je al die tijd gebeld hebt.....

    Is een kennis van mij vroeger bij @Home overkomen...
     
  7. bijhouden

    Bedankt voor de hint. Gelukkig heb ik alles goed bijgehouden, dag, uur en met wie gesproken, ge-emaild, hulp on line, bezoek op kantoor etc., maar ik denk dat ze bij ziggo ook zo kunnen zien dat er NIET gebeld is.
    Zucht, hadden we maar telefoon....
     
  8. telefonisch onbereikbaar

    :cry:Ja hoelang nog???Niemand die iets kan zeggen daarover,zelfs Ziggo niet:cry:Is nog steeds niet verandert(tenminste hier postcode2151)steeds word het gesprek afbroken en zit je weer zonder telefoon.Vanmorgen wéér voor de zoveelste keer geklaagd,Het is en blijft een ramp!!!!:mad:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina