1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

rekening op de mat

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door marjon, 4 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tot mijn verbazing,..kreeg ik van de week de rekening op de mat:shock:,...ik had gebeld,dat me rekening nog steeds niet online staat,.volgens de gene die ik aan de telefoon kreeg duurt dat soms een paar dagen,..maar tot vandaag nog steeds niks,:roll:.....dus nu kreeg ik de rekening op de mat,...dit is wel fijn natuurlijk,.maar kan daar dus niks op nakijken,...weet alleen dat ze 137 euro van me rekening hebben gehaald,..en ik weet dat van dat bedrag,.rond de 30 euro teveel van me rekening is gehaald.:cry:
    En op me mailtjes krijg ik ook geen antwoord,..die heb vorige week al naar ze gestuurd,..alsmaar dat bellen dat wordt me teduur,...dat kan ik niet betalen!!
    Wat een gedoe toch allemaal bij ziggo.:x

    PS: Bij mij gooide ze de haak er ook op,:oops:...en dat lees ik de laatste tijd wel meer hier op het forum!!!
     
  2. Marjon,

    Ik weet niet welke abonnementen jij bij ziggo hebt, maar als ik naar mezelf kijk, kan die rekening volgens mij nooit kloppen.
    Ik heb alles in 1 extra, digitale tv + alle extra zenders en telefoon + onbeperkt bellen en dat kost alles bij elkaar €84 en nog wat centen.
    (of je moet natuurlijk 0900 of 0906 nummers gebeld hebben)

    En dat ze de haak erop gooien, ach, dat hebben ze bij mij al 3 keer gedaan.
    Gewoon ff kwaad worden en dan zelf de verbinding verbreken.
    Misschien helpt dat een volgende die belt, als ze daar wat van leren hoe het aanvoelt om zomaar op te hangen.
     
  3. Als ze onterecht geld van je rekeing hebben gehaald, gelijk door de bank laten terugboeken. Vervolgens bellen/maile. Doen ze niet dan komen ze vanzelf bij je uit als ze geld missen
     
  4. Dat zou bij de meeste bedrijven (krant bijvoorbeeld) wel helpen, maar Ziggo kan natuurlijk je tv/internet/telefoon afsluiten. En dan moet jij weer .... bellen.
     
  5. haha, hier is het gewoon zo, ik heb niet zoveel geld dus kunnen ze niks van me bank afhalen, daarom krijg ik altijd een accept-giro kaart binnen, zo krijg je dit gezeur ook niet
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina