1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummerweergave uitschakelen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door John², 2 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heeft er meer mee te maken dat de correctie handmatig ingevoerd moet worden, en ze dat pas doen als de wijziging in het systeem staat, zodat ook zeker is dat de correctie nodig is.

    Als je reageert op het mailtje en aangeeft de kosten terug te willen, doen ze dat waarschijnlijk in één keer door.
     
  2. Krijgen mensen die dit topic niet lezen en ook niet de ziggo-tarieven gezien hebben automatisch dan ook die 10 euro terug als ze dus niet mailen?
     
  3. Als ze de wijziging via de website doen niet, omdat dit automatisch gaat. Bij wijzigingen via de mail-desk zou het standaard moeten gebeuren omdat de wijziging handmatig wordt ingevoerd. Of dat ook gebeurt weet ik zo niet.
     
  4. Dit lijkt me een schone taak voor de MGV. In het overleg kunnen jullie Ziggo vast wel op dit probleem wijzen.

    pvd
     
  5. Dit kan natuurlijk niet zo zijn. Een bedrijf kan niet 2 tarieven handhaven voor dezelfde service. En het kan ZEKER niet afhankelijk zijn van de manier waarop je een wijziging doorgeeft. Kan mij (oftewel de klanten) natuurlijk geen r**t schelen dat de handel administratief wel/niet in elkaar geschoven is. Ik vind dit te gek voor woorden, ondanks dat het gaat over relatief kleine bedragen!

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina