1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummerweergave uitschakelen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door John², 2 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :censored:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2008
  2. Tess zegt:
    Nummerweergave staat standaard aan. Je kunt nummerweergave permanent uitschakelen via Mijn Ziggo of via onze klantenservice.
    En het is vanzelfsprekend gratis.

     
  3. Nummerweergave in of uitschakelen was bij @Home altijd eenmalig 10 euro.
    Of de oude @Home helpdesk is nog niet op de hoogte of er wordt nog 10 euro in rekening gebracht omdat de @Home abonnees nog niet over zijn naar Ziggo.
     
  4. Het is mogelijk dat de "oude" helpdesk zou reageert.
    Maar dan zou je toch de 10 euro van Ziggo terugkrijgen, gelijkheid toch?
     
  5. Tsja... en die gelijkheid is er nog niet, want @Home'ers zijn nog steeds niet overgezet naar Ziggo. Die kunnen ook nog niet meedoen met alle ziggo-aanbiedingen, hebben lagere snelheid e.d.
    Dus het zou me niets verbazen dat ze ook 10 euro moeten betalen. Tenslotte zegt "het systeem" dat het niet kan en dat is momenteel nog heilig blijkbaar.......

    En probeer je geld dan nog maar terug te krijgen, dat zal alleen lukken indien je 'zaak' speciaal behandeld wordt, maar 'het systeem' kan dat niet.

    (want anders gaf de klantenservice wel een ander antwoord)
     
  6. Cees, nee de gelijkheid is er -nog - niet op alle terreinen, snelheden etc wat vooral te maken heeft met de aanstaande migratie van het netwerk, OK.
    Maar waar John2 naar refereert lijkt mij terecht, maar wil dit toch eens navragen.
     
  7. Dacht even dat iedereen zich aan het vergissen was in het verschil tussen nummerweergave (als je gebeld wordt) en nummeronderdrukking (als je zelf belt), maar zie dat een wijziging in beide diensten via Ziggo gratis is, dus dat mag geen verschil uitmaken.

    In het @Home systeem zijn dergelijke kosten keihard ingebakken. Dit zal dus inderdaad handmatig gecorrigeerd moeten worden. Als de klantenservicemedewerker dit niet wil/kan, kun je een mailtje naar support@home.nl versturen waarin je verwijst naar de Ziggo tarieven pagina voor Telefonie. Ze zullen dan een correctie voor je aanvragen.
     

  8. Valt wel mee. Ik denk dat u er beter Webcare in de titel kunt zetten, dan wordt dat door ons, Ziggo Webteam opgepakt.
    Verders heb ik voor u gekeken op de site maar ik kon helaas niets er over vinden. Heeft u een directe link naar de pagina waar het staat?
     
  9. ik vind dat toch wel apart hoor: 't is gratis, maar als we 10 euro in rekening brengen moet je er zelf om teruggave gaan vragen
    of heb ik het nu verkeerd gelezen?
     
  10. Klopt, viel mij ook op. Het is gratis maar door omstandigheden (buiten uw macht) kost het U 10 euries. Mocht U dat terug willen hebben dan zul je er zelf om moeten vragen :wink: want wij zullen het niet automatisch terug storten... Want een ieder die dat teveel moeite vindt levert ons 10 euries op.

    Gert
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina