1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Film1/Sport1-krantje 8/2008

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door hvanbeek, 31 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het kost wel geld. :wink:
    Op de voorkant van de tv-gids staat ook duidelijk €2,50.
    En er wordt ook 1x per jaar (12 x 2,50) = 25 euro afgeschreven van mijn bankrekening voor de tv-gids.
     
  2. Dit verschilt per aanbieder, sommige aanbieders rekenen er een extra bedrag voor en andere rekenen er niets voor of zit het al bij de prijs inbegrepen.
    Ik heb bij Ziggo (@Home) nog nooit extra betaald voor de gids.

    De prijs op de voorkant is volgens mij een adviesprijs, Caiw rekent bijvoorbeeld € 1,95 per maand ipv € 2,50.
     
  3. Dat is bij mij nog nooit afgeschreven apart...:eek::eek:
     
  4. Hier ook niet alleen de standaard abbonementsprijs.
     
  5. verklaar?
     
  6. Vreemd. Dan zal het wel aan Canal Digitaal liggen.
    Ik heb namelijk Canal Digitaal en geen Ziggo. :wink:
     
  7. 12 * 2.50 = 30.

    Gert.
     
  8. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Ik heb een abonnement op Film 1 en zoals aangegeven in een eerdere post ook nog nooit een krantje ontvangen. Wij hebben toch al ruim 6 maanden een abonnement op Film 1.

    Als je een abonnement op Film 1 en/of Sport 1 hebt heb je recht op het kratje.

    Na veel klagen krijg ik voortaan het krantje van Ziggo. Film 1 weigert gewoon een krantje te sturen. Volgens Ziggo zijn er veel klachten over het krantje.

    Leuk detail is dat mijn ouders elke maand 2 krantjes krijgen. 1 voor sport 1 via Ziggo en 1 voor sport 1 via de schotel.
     
  9. Ter info Film 1/Sport 1 zelf stuurt geen krantjes naar klanten. Er gaan ongeadresseerde exemplaren van Film1/Sport 1 naar de digitale aanbieders. Die printen er een adres op en versturen eea. De aanbieders bepalen dus of je een krantje krijgt niet film1/sport1.

    Dat er volgens Ziggo veel klachten zijn verbaasd me niks. Gezien hun manier van administreren zal een gemiddelde kaartenbak het nog beter doen.

    H
     
  10. Na 1,5 maand niks te horen op mijn "service request" mbt het niet ontvangen van het Film1/Sport1-krantje krijg je toch nog een antwoord. Ik moet zeggen dat van het antwoord de arrogantie afstraalt.

    Hoe durf je als "helpdesk" dit soort reacties te geven? Of is dit de nieuwe manier van communiceren van Ziggo? Als trouwe klant van Casema word je bijna geschoffeerd. Geen excuses voor het niet / verkeerd ontvangen van het krantje en de 3x 30 minuten wachtttijd bij de Ziggo helpdesk..een grote bek dat krijg je....

    -----
    Ik neem aan dat u het Film1/Sport1-Krantje voor de Maand Augustus niet meer wilt hebben omdat het nu onderhand alweer bijna Oktober is.
    -------
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina