1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Film1/Sport1-krantje 8/2008

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door hvanbeek, 31 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Nou ik heb hier wel zo'n mooi film1/sport1 krantje liggen van augustus jawel!
    En ik ben nog niet eens lid van die club. :lol:

    Bij de plaatselijke Block winkel hier lag er een hele stapel...vandaar. :mrgreen:
    Maar het is natuurlijk wel weer een trieste (typerende?) gang van zaken bij onze kabel-reus. :?.
     
  2. hier ook niks. Ik bel ook niet meer ook. Blijkbaar is het klantenservice systeem niet toereikend voor dit zeer complexe probleem:?. Waarbij 2 abonnees graag een film 1/sport 1 krantje willen ontvangen waar ze recht op hebben. Op contact via ziggo.nl wordt er niet gereageerd en via de telefoon wordt van alles beloofd maar gebeurd er ook niks.
     
  3. hulde hulde...het september krantje is nu wel ontvangen.... wat een luxe :wink:
     
  4. In de namiddag het krantje van September ontvangen :wink:.
     
  5. Yes ook ik heb het krantje van sept. ontvangen na maanden niks.
     
  6. hier nog niks.
     
  7. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Ik heb al ruim 6 maanden Film 1 maar nog nooit een gids ontvangen.
    Hierop al meerdere keren gebeld met (voorheen @home) en Ziggo. Volgens hun moet ik niet bij Ziggo klagen maar bij Film1. Hierop getracht contact op te nemen met Film1. Telefonisch en via e-mail. Wel reactie dat de e-mail ontvangen is maar geen reactie hierop.
    Telefonisch wordt mij medegedeeld dat ik bij Ziggo moet zijn omdat zij de lokale kabelaanbieder zijn. Met andere woorden; je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
    Wederom gebeld met Ziggo. Reactie:"Wij kunnen niets betekenen voor U. U moet echt bij Film1 zijn. Ik begrijp dat U dit heel vervelend vind. Oh, U wilt ter compensatie 1 of 2 maanden geen abonnementsgeld meer betalen. Tja, dan wordt U direct afgesloten. Dat kunnen wij wel regelen. Nee, een Film1 gids kan ik niet regelen voor U. Sorry."
    En zo gaat het steeds opnieuw.

    Wat kan ik nu doen zodat ik wel een gids ontvang?
     
  8. Je probleem mailen naar klantenservice@tvhome.nl (de voorloper van TV Digitaal bij @Home). Het adres bestaat nog steeds en wordt nu voor TV Digitaal in het @Home gebied gebruikt. Ze hebben daar de mogelijkheid om dit probleem bij de juiste persoon neer te leggen.
     
  9. en ja hoor.. krantje oktober is ook ontvangen...bijna een week van te voren..wat een luxe :wink::wink:

    PS iemand al een spoor gevonden van Film 1 Action op Ziggo?:) 1 oktober is t al best snel
     
  10. Op het testnetwerk staat deze nog niet. Je zou zeggen dat deze op kanaal 100 komt of op kanaal 106 omdat Film1 HD al op 105 zit.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina