1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoonverbinding

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Anny, 31 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen Telefoonverbinding Hoorn

    Sinds 18 juli (morgen twee weken) komt er een akelig geluid uit de telefoon en diegenen die ons willen bellen krijgen een ingesprek toon.
    Het modem is inmiddels 30 keer gereset, het modem is doorgelezen bij ziggo, technische dienst doet niets? Nog steeds GEEN telefoon. Wat kunnen we nog doen?

    Het is inmiddels 6 aug. bijna 3 weken geen telefoon. Wat het probleem ook moge zijn.... HELLLLLLUP

    7-8-2008 Na het opnieuw aanmelden van het modem en hulp van uiterst behulpzame Ella Wildeboer Alkmaar hebben we vandaag 7-8-2008 +/- 15.30 uur weer telefoon.

    Nu heeft Ella een monteur geregeld die morgenmiddag 8-8-2008 zou komen, maar om die weer af te zeggen valt niet mee. 0900-1884 kom je niet door.
    Vanmiddag tot 3 x toe het hele ritueel doorgeworsteld maar steeds verbroken vanwege te lange wachttijd.
    Een mailtje gestuurd naar ziggo.nl om afspraak af te zeggen.
    Een mailtje gestuurd naar Geoffrey, maar ik denk dat deze voor het @home gebied werkt.
    Een mailtje gestuurd naar Kingpin, deze kan helaas de afspraak niet voor mij afzeggen.
    Om 18.30 uur was ik er na wachttijd eindelijk door, kon medewerker mij niet horen en deze verbrak binnen een mum de verbinding. Dochter gebeld die kan mij wel horen. Ik zal het op advies van Kingpin om 20.00 uur nog een keer proberen.
    In ieder geval alle medewerkers die mij hebben geholpen hartelijk bedankt, jullie doen jullie uiterste best dat is me zeker opgevallen.
    We gaan maar hopen dat het ziggo verhaal snel net zo lekker loopt als voorheen multikabel.
    groeten Anny
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2008
    • Heb je al eens een ander telefoontoestel geprobeerd aan te sluiten?
    • Of als je een draadloos telefoontoestel hebt, heb je al eens geprobeerd om de basispost van de netspanning te halen en daarna weer aan te sluiten (zodat hij reset) ?
    • Kun je zelf helemaal niet bellen ?
     
  2. Hoi Cees,
    Bedankt voor je reactie.
    Ze hebben bij ziggo het modem doorgemeten en alles zou goed moeten zijn. We hebben de telefoons er uitgetrokken (2) en één voor een weer in het stopcontact gedaan. Geen van beide werkte. We hebben het modem al wel 30 x geréset. Bij ziggo zeggen ze dat we geen ander nummer kunnen krijgen (was verleden week) omdat de technische dienst er mee bezig is. We kunnen zelf helemaal niet bellen en ook niet gebeld worden.
    De technische dienst zou alleen dit probleem kunnen oplossen, maar of die nu niets doen?
    groeten Anny
     
  3. Anny,

    Ik heb je een PB gestuurd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina