1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet sinds gisteravond eruit, en vraagt om modemactivatie

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Charlotte, 31 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds gisterenavond hebben we hier geen internet meer. Als ik mijn browser opent, vraagt hij soms spontaan om modemactivatie (gefeliciteerd met uw aankoop yaddayadda, voer hier het registratienummer oid in). Dit is een studentenhuis en het is een oud modem. Helaas heb ik hierdoor het wachtwoord van het modem niet (is er een default wachtwoord, trouwens?).

    Ik probeer nu ziggo te bellen, maar ben onderhand al 15 minuten verder.

    Ik zit in Leiden en ik zat vroeger bij casema. Heeft iemand anders dit ook?
     
  2. Nou blijkt dat onze internet is opgezegd door iemand die vroeger in dit studentenhuis woonde, lang verhaal kort, we hebben geen internet en het is nu ook zo dat wanneer we internet willen, we hun kabeltelevisie MOETEN nemen, waardoor we 35 euro per maand kwijt zouden zijn aan het goedkoopste prut-internet; televisie kijken doen we namelijk niet!

    Heeft ziggo nu echt een monopolie op kabelgebied? Want aan telefoon doen we namelijk ook niet, wat natuurlijk niet handig is als je ADSL zou willen.

    Studentenhuis, he.
     
  3. Had dit ook een week of 2 geleden.

    Had ook de activeringscode etc. niet meer, dus de helpdesk gebeld en zij hebben netjes terwijl ik ze nog aan de telefoon had de modem voor mij geactiveerd.
     
  4. Ik lees niet hoeveel studenten er in het huis wonen, maar is het niet het makkelijkste dat de verhuurder een abonnement neemt en de rest de verplichting hebben er maandelijks aan mee te betalen? En gaat er een verhuizen dan heeft de nieuwe bewoner dezelfde verplichting?
    Dit gebeurt bij zoveel studenten, dus waarom bij jullie niet?
    En om je vraag over Ziggo te beantwoorden: ja dat is de kabelaanbieder en; zonder tv geen internet.
    En zou je een all-in- pakket nemen: dan kan iedereen bellen en je kunt precies nagaan wie er voor hoeveel gebeld heeft.
    Scheelt enorm in je mobiele kosten.
    succes
     
  5. Eh... bedoel je dat je tot nu toe gratis kon internetten en dat je dus niet betaalde voor je TV/Internet aansluiting ??? :shock:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina