1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo Wordt Wakker

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door marivermeer, 30 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Denk je dat echt?? Ik probeer vanaf medio Mei 2008 al 16 x op dezelfde manier een probleem opgelost te krijgen, maar ziggo blijft doof en blind! Mag het nu dan wat onvriendelijker? Of gaan ze het dan helemaal niet oplossen? (wat ze nu ook al niet doen!)
     
  2. Je toonzetting heeft geen enkele invloed op de snelheid waarmee je probleem wordt afgehandeld. Het gaat zeker niet sneller, maar ook niet langzamer.
     
  3. Mijn ervaring na een week van zo'n 4 stuks nijdige mailtjes op de site van Ziggo, twee boze brieven, een nog bozer telefoongesprek : eindelijk, zo'n uurtje geleden kan ik weer van mijn digitale ontvanger gebruik maken. Dus : Niet al te soft doen als een provider in gebreke blijft.
    Leen
     
  4. Ook mijn ervaring is (is wederom bevestigd) dat stevig, doch rechtvaardig taalgebruik een aanleiding kan zijn om toch wat adequater te reageren.
    Na 15 klachten (steeds dezelfde, maar telkens in andere bewoordingen, omdat het antwoord steeds ontoereikend/verkeerd was) werd ik vandaag gebeld door een uiterst vriendelijke, en bovendien terzake kundige dame van Ziggo, die samen met mij de stappen heeft doorlopen van mijn klacht, en e.e.a nog via een mailtje heeft bevestigd, waarmee mijn probleem van het niet toegankelijk zijn van "Mijn Ziggo" is verholpen. Het blijkt dus dat IE7 niet zo lekker samenwerkt met de Ziggo programmatuur, en aanbevolen werd om Firefox te installeren. En dat werkt prima. Als dat 14 klachten eerder zo was opgepakt, was het probleem niet steeds maar groter en frustrerender geworden. Hulde voor deze deskundige dame.
    Nu maar kijken hoe het probleem dat ik nu dus kan duiden (het niet overeenkomen van de automatische afschrijvingen t.o.v. de factuurbedragen) opgepakt gaat worden. Deze verschillen zijn steeds in het nadeel van Ziggo, maar ik wil niet het risico lopen om afgesloten te worden wegens betalings achterstanden, hoewel de kopregel in "mijn facturen" aangeeft dat er GEEN betalingsachterstand is, maar toch zit het mij niet lekker en ik wil het uitgelegd hebben, net zoals de afrekening van mijn mobiele telefoon, waarvan ik helemaal geen verklaring (alleen een bedrag) op de factuur zie staan.

    Ik hoop dat de Ziggo helpdesker die dit onder ogen krijgt net zo deskundig en doortastend (zoekend naar een echte oplossing) te werk gaat, als degene die mijn eerste (m.i.simpele) probleem heeft opgelost.
    Hulde aan deze medewerkster, en hoop dat dit in de toekomst zo blijft.

    Wat dit probleem betreft, is Ziggo dus echt wakker geschrokken, en heeft het naar behoren opgelost!

    Case closed!
    Ron
     

  5. 'tuurlijk.......
     

  6. precies, boze toon laat het niks sneller gaan... je bent gewoon aan de beurt gekomen via het 'first in first out' principe...

    maargoed wel vervelend als een klacht lang duurt, alleen een onterechte klacht gezien je een probleem in de eigen browser had...
     

  7. Geen "onterechte" klacht, want als Ziggo eind Mei 2008 had verteld dat IE7 niet zo lekker werkt met hun scripts, dan was het probleem dus veel eerder opgelost, en was dit allemaal niet nodig geweest. Dus wat is "onterecht" in dit verband??? Zegge en schrijve 3 reacties gehad op 15x dezelfde klacht.. 1ste keer dat het ze speet dat het allemaal wat lang duurde, maar geen oplossing biedend. 2de keer met de reactie hoe mijn gebruikersnaam was (copy/paste uit de veelgestelde vragen) en pas recentelijk een echte oplossing.. Hoezo "first in/first out" ???
     
  8. Geen probleem met eigen browser, maar het probleem was Ziggo. Mondelinge en schriftelijke toezeggingen doen en dit ook schriftelijk bevestigen, en dan de hele handel er af gooien. Dat de fout(en) bij Ziggo te zoeken waren getuigt wel de mail met de verontschuldigingen . Dus........, het boze was terecht en het aan de beurt zijn is onzin.
    Leen
     
  9. En zo is het maar net. chappo:mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina