1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo IvR werkt wel maar bij andere bedrijven niet

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Pjotrh, 30 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,
    Ik heb sinds kort telefonie bij Ziggo.
    Alles werkt alleen geen IvR bij andere bedrijven dan Ziggo.

    Als ik het IvR menu uitluister dan kan ik wel op 1 toetsen voor een keuze maar dit wordt niet uitgevoerd. De dame blijft maar doorratelen met andere menuopties. Dit heb ik bij alle bedrijven maar bij Ziggo niet.
    Als ik daar kies voor optie 1 gaat de menukeuze verder.

    Dit probleem lijkt me niet zo moeilijk om op te lossen maar de helpdesk komt er niet uit. Zij dachten dat een reset van het modem de oplossing zou zijn.

    Achtergrondinfo.

    Nieuwe Siemens toestel gekocht type A260. Nummerherkenning werkt goed. Voicemail werkt goed. IvR bij Ziggo werkt goed. Bellen is OK.
    Flashtijd staat op 100ms.
    Ik vermoed dat het aan het laatste zou kunnen liggen. Kan alleen niet vinden wat de waarde zou moeten zijn.
    Natuurlijk kan het ook een technische storing zijn die door Ziggo moet worden opgelost.

    Wie weet raad?
    Pjotr.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina