1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@quicknet.nl extentie verdwijnt?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Barcatje, 30 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn @quicknet.nl werkt inderdaad nog en @quicknet.nl van de buren (op vakantie) werkt inderdaad ook nog. En vandaag was tel. contact met Ziggo gelukkig wel in orde. Ik heb door hun vakantie nog niet kunnen vaststellen door wie de eerder genoemde e-mail (aan mijn buren) is verzonden. Maar Ziggo heeft v.w.b. mijn buren gelukkig ook tel. aan mij doorgegeven dat ook de buren, in tegenstelling tot wat staat in de door hen ontvangen e-mail, geen problemen kunnen verwachten. Bijzonder is de geschiedenis wel, want de buren hebben helemaal geen vast bellen contract o.i.d gehad met quicknet, ze bellen alleen mobiel en surfen via de TV-kabel. Zodra ik meer info heb over de afzender v.d. mail geef ik dat door. Groet
     
  2. Tsja... vorige week kreeg ik ook een email van "quicknet" in het engels of ik maar even mijn inlog-gegevens wilde doorgeven door op een bepaalde link te klikken en in te vullen omdat ze die nodig zouden hebben......

    Als je alle (spam)emails moet geloven die duidelijk niet afkomstig zijn van je provider zelf kun je wel aan de gang blijven dus.
     
  3. Grappig, net even gekeken en inderdaad.
    Ik denk dat het alleen geldt voor mensen die reeds een @multiweb.nl adres hebben want ik kan mijn niet herinneren dat dit bij nieuwe abonnees ook zo is. Vorige week bij een nieuwe abonnee nl. zijn e-mail adressen aangemaakt.
    @quicknet.nl en geen @ziggo.nl :?:
     
  4. klopt, ziggo.nl nog niet omdat @home nog niet gemigreerd is.
     
  5. Aha op die manier. Bedankt voor de verduidelijking.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina