1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@quicknet.nl extentie verdwijnt?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Barcatje, 30 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zal wel ontzettend dom zijn maar ik begrijp het echt niet. OK, Vodafone neemt QuickNet ADSL over en daarom vervalt voor deze mensen de extentie @quicknet.nl... dat wordt @vodafonevast.nl. Het quicknet.nl adres blijft werken tot 1 september 2008.

    Tot zo ver duidelijk. Maar waarom staat nou in geen enkel persbericht, niet op Tweakers, niet hier, etc. hoe het zit met kabelgebruikers. Er staat namelijk overal dat de extentie @quicknet.nl verdwijnt. Maar de kabelgebruikers houden toch neem ik aan wel gewoon de @quicknet.nl extentie?

    Ik vind het maar onduidelijk dus mail je de Ziggo helpdesk. Geen reactie. Dus bel je de Ziggo helpdesk... wachttijd langer dan 10 minuten dus verbinding wordt verbroken. En dan zegt Ziggo dat de problemen zijn opgelost. Nou ik zit al bij QuickNet sinds de Sonera tijd maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Erg jammer.
     
  2. De @quicknet extentie verdwijnt niet voor ziggo kabel abonnees want het @quicknet domein is gewoon eigendom van ziggo. De reden dat het dus moet verdwijnen voor de voormalige quicknet adsl abonnees is dat vodafone dus geen eigenaar is van het @quicknet domein.
     
  3. Duidelijk, dank. Maar waarom communiceert men dit dan niet helder als zodanig? En waarom krijg ik geen reactie op mails? En waarom is er niemand die je telefonisch te woord kan staan.

    Ik vind het gewoon erg jammer hoe het nu gaat. Ik had QuickNet altijd zo hoog zitten... en nu gebeurd dit met de reputatie. :\
     
  4. Zo lang er niets wijzigt hoeven ze toch ook niet te melden dat er niets wijzigt ?? :wink:
    De abbonnees waarbij het wel wijzigt (de adsl klanten) zijn wel geinformeerd.

    De wachttijd is blijkbaar variabel. Ik heb afgelopen weekeinde gebeld en had binnen 2 minuten iemand aan de lijn (multikabel gebied), dat was een aantal weken geleden wel beroerder, maar misschien varieert het nog, maar dacht niet meer dat het tientallen minuten was op dit moment.
     
  5. Cees,
    de wachttijden varieerden vandaag tussen de 3 seconden en 1,5 minuut.
     

  6. Erg netjes dus........

    Had je de helpdesk zo vaak nodig dan? :-P
     
  7. Niet vandaag om 09:30 en en een paar x later.

    <geen verandering > geen mededeling>:
    Verder is het toch niet verwondelijk, dat als ik gisteravond laat via via een e-mailbericht krijg (compleet met <quote> tekst erin, dat de @quicknet.nl ext. vervalt per vandaag en ik op het WeeWeeWee hetzelfde lees, dat ik enigszins nerveus wordt van zulke incomplete meldingen overal.

    Ook was er nog het probleem dat er bij de comploeter van Ziggo 4 pogingen nodig waren voordat deze de juiste 4 cijfers van de PC herkent (geloof me ik ken mijn eigen PC en op de tel. zitten grote toetsen ) en eindelijk op 1 regeert, waarna dan de 10 min. mededeling komt en je er weer uitgegooid wordt.
     
  8. En mocht de sextentie @quicknet.nl verdwijnen , dan geldt dat alle nieuwe mensen de nieuwe extentie gaan krijgen ( misschien wel @ziggo.nl).
    Voor alle anderen blijft het gewoon bij het oude.
    Ik zelf heb nog steeds mijn @multiweb.nl extentie ( een van het eerste uur).
     
  9. Ik ook, en sinds de overgang naar Ziggo kunnen wij ook zelfs weer @multiweb.nl adressen erbij maken via de email-instellingen op de ziggo website. Die adressen werden al bijna 10 jaar niet meer uitgegeven.
     
  10. Er zijn geen mails door Ziggo verzonden.
    Het is nu "vandaag" Mijn quicknet.nl werkt, die van u ook?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina