1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ZIGGO is uiteindelijk zo slecht nog niet

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door abyss!, 29 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :):-P, Alles is opgelost

    Gistere werd ik als nog gebeld door de medewerkster die vertelde dat ik weer met mijn oude 070 nummer kon bellen. Erg fijn als je 7 weken niet bereikbaar ben via een vaste lijn. Vrijdag om 9 uur had ik weer verbinding. En hebben ze mijn oude nummer kunnen behouden.Ik heb uiteindelijk wel 7 weken gratis kunnen bellen:).

    En ik heb gister ook maar zelf weer contact gezocht met de helpdesk via “thuishelp”, om mijn hoofd account aan te maken. 10 minuten en het was geregeld.
    En ook nog met de gebruikersnaam die ik graag wou.:)

    Is alles toch nog goed gekomen.:)
    Ben ook blij met de nieuwsgroep snelheid. Al is 30 dagen wel wat weinig. Maar dat mag de pret niet drukken. zeker niet met Z3. Ik heb sowieso nog een Pay account lopen bij Eweka.


    Toch nog een pluim voor ZIGGO :-D. Over een maand ben ik alle ellende weer vergeten.:wink:


    Even een opsomming
    mijn telefoon portering verliep niet vlekkeloos. Ik kon wel bellen maar niet gebeld worden. mijn huidige nummer zou niet behouden kunnen blijven omdat Orange weigerde mijn nummer vrij tegeven.

    De harddisk recorder werd na 3 weken geleverd (ik dacht dat deze gebruikt was:evil:) Maar er bleek een folie over het frontje te zitten (had ik niet gezien:oops:):oops:

    Mijn hoofd account kon niet aangemaakt worden (ik had n.l geen casema account) dit heeft ook 7 weken geduurd.
    Ik had geen mail adres of webruimte.

    Dit was voor mij niet zo'n groot struikel blok. Ik gebruik n.l Gmail voor mijn E-mail. Veel handiger, goed spamfilter. En je kan mailadressen van pop3 binnen halen en versturen. ook intresse in Gmail!! stuur mij een PM:):wink:

    Nou ik wens iedereen veel sterkte, niet zo lelijk doen tegen de helpdesk medewerker.
    En denk maar zo uiteindelijk komt alles goed en word ZIGGO een van de beste providers:)

    Kropmans
     
  2. GMail is tegenwoordig gewoon zelf aan te maken hoor.
    Je hebt geen invites meer nodig!

    Heel makkelijk HIER te doen...
     
  3. je moet ook niet zo snel iets slecht noemen dat net nieuw is ;>
    kan het ook wel begrijpen dat ziggo zo druk is dat nogal traag verloopt.
    en dat het lijkt dat ze niks mee doen ;>
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina