1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Het blijft verkeerd gaan

Discussie in 'Telefonie - Mobiel' gestart door marjon, 28 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het blijft verkeerd gaan :?
    Ziggo blijft in de fout gaan,...met me rekening van mobiel bellen.
    Deze maand is het rond de 40 euro wat ze exstra van me rekening hebben gehaald,..voor gesprekken :evil:
    Ik heb gebeld met de helpdesk, dat ik het er niet mee eens ben,..dat ze dat geld er maar afblijven halen,..na wat heen en weer gepraat,..( zei het meisje,of ze het me misschien zelf terug moest betalen) ,dat slaat ook nergens op natuurlijk,..maar even later ,..smeet ze de haak erop :evil:
    Dus die kan beter een anderen baan gaan zoeken ,want dat vind ik echt niet normaal.
    Ik vind dat ik hun aan mag sprekken,voor iets wat niet goed gaat,..en alsmaar de standaard vraag zeggen van ,...moet u wachten tot volgende maand,..daar wordt ik nou ook niet blij van!!!
    Ik ben niet in de financieele positie dat ik zo maar 40 euro kan missen ,nadat me man een hersenbloeding heeft gehad.
    Ik betaal altijd netjes me rekening,..zoals het hoort.
    Ik begin nu toch een beetje moedeloos teworden,..:?heb al zoveel keer gebeld,...het probleem zit in de software van ziggo,..maar goed dat is mijn probleem niet,...na drie maanden zou het toch wel een goed moeten zijn vind ik.
    En ze halen het geld maar van je bank,..en laten de klanten maar weer lekker wachten.
    Ik ga nu een brief sturen naar radar, misschien kunnen hun wat voor me doen.
    Kan ik meteen doorgeven dat de wachttijd nog steeds 30 minuten is,..voor dat je iemand aan de lijn krijgt :evil:
    Ik heb me hart weer gelucht,..maar ja me centen nog niet terug :x:evil:
    Bah wat een gedoe toch allemaal,..na al die maanden,..of een mens niks anders tedoen heeft :rolleyes:
     
  2. Ik begrijp je problemen....

    Echter, het lijkt mij oonwaarscheinlijk dat Ziggo in dit geval kosten berekend (bellen naar 06) die er niet gemaakt zijn.
    Als ik jou was zou ik een gespecificeerde factuur opvragen om te kijken wanneer en naar wij er 06 gebeld is.
     
  3. Dank je voor je reactie,:)
    Het probleem zit in het bellen van mobiel naar vast,...hij rekent dan geen 4,5 cent,( wat zo,n gesprek eigenlijk kost)..maar rekent per minuut,..en dat loopt aardig op als je 20 minuten met iemand praat.
    Ik heb dit nu al drie maanden.:?, en zit in de software :x( zeggen ze bij Ziggo dan hé)
    Ik weet niet meer zo goed wat ik nu moet doen,..me mobieltjes weg doen,..dan ben ik van het probleem af :?,..maar heb drie simlock vrij mobieltjes aan geschaft,..anders kon het kaartje van ziggo er niet in,..dus dat vind ik ook weer zonde :?:roll:



     
  4. Nog even ter informatie,..nadat multikabel samen is gegaan,...om verder tegaan als ziggo.
    Komt de rekening van vast en mobiel op één factuur binnen,..
    Ik heb een drie in één pakket,...en dan nog drie mobieltjes.
    Het probleem zit hem in de drie mobieltjes :lol:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina