1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Het avontuur gaat beginnen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 28 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik bedoel de brief met de bevestiging.
    Op de site staat dat je binnen 7 dagen een brief met de bevestiging
    moet ontvangen en zo niet dan moet men bellen.

    Het was natuurlijk beter als het pakket ook eerder hier is dan kan ik de modem aansluiten en bij problemen nog via de KPN lijn bellen...
     
  2. En alweer een week voorbij zonder iets van Ziggo ontvangen te hebben..:cry:

    Ik denk dat ik volgende week maar weer moet bellen...
     
  3. Heb geen zin om weer te bellen dus maar via de website van @Home een mededeling gedaan dat ik tot heden NIETS heb ontvangen.

    Ben eens benieuwd....
     
  4. Waarom heb je het abonnement niet meteen laten ingaan?
    Had ik destijds ook gedaan.
    Je kan pas gebeld worden, nadat het KPN netwerk is afgesloten.
    Als KPN je nummer heeft afgesloten, duurt het een paar uur voordat ja via Ziggo gebeld kan worden.
    Als het goed is kan je wel via Ziggo bellen.

    Hoe heb je alles aangesloten en hoe zit het op de wandoos?

    Ik zit in het voormalige Casema gebied en ben (gelukkig) tot nu toe goed geholpen, ook via de telefoonische helpdesk.
     
  5. Abbo kon niet meteen ingaan omdat @Home nog niet is overgenomen door Ziggo.

    Met bellen heb ik nog geen probleem omdat ik nog via KPN bel.. Via Ziggo bellen zal toch niet lukken omdat ik nog geen Modem heb voor telefonie.

    Bij het bestellen werd mij gezegt dat ik binnen 7 dagen een bevestiging moet ontvangen en als dit niet zo is moest ik bellen...
    Dus ik maar bellen maar er komt niets binnen... en nu heb ik
    geen zin meer om te bellen en heb dus een mail gestuurd.
     
  6. Bij @Home kun je voor de ingangsdatum ook niet uitbellen.
     
  7. Een maand voorbij en nog steeds geen bevestiging
    van de aanmelding ontvangen...:x
     
  8. Die heb ik pas mogen ontvangen nadat alles hier werkend is achtergelaten. Dus klamp jhe daar maar niet veel aan vast. Tevens is er in het diagram van CeeS te zien dat aanmeldingen voor bundels en zo, vertraging oplopen. Moet je maar even op het forum zoeken...
     
  9. Zo ... weer een berichtje.

    Vandaag Digitale pakket ontvangen .. Humax.

    Meteen gebeld met de vraag waarom er geen Modem voor
    telefonie erbij zat....

    eeeeeh dat weten wij niet .. zou toch opgestuurd moeten zijn..
    ik maak wel een melding en voor de veiligheid ontvangt U deze
    of volgende week het Modem welk ook geschikt is voor telefonie..

    Wat gaat mij de 2de Smart-Card nu kosten...
    Voor de 2de Kaart gaat U 10.- per jaar adminkosten betalen..

    Bedankt en nog een prettige avond...

    Dit heeft alles ca. 1uur geduurt... gelukkig lokaal tarief...
     
  10. Volgende verrassing....

    Net een mailtje ontvangen van de Klantenservice..

    "Volgens onze gegevens kan Uw modem zowel voor het
    Internet en telefonie gebruikt worden"

    Vreemd.. ik heb nog nooit telefonie van @Home gehad en wat er
    in de kamer staat is gewoon een Motorola SB5101E Surfboard Cable Modem
    en zeker niet geschikt voor telefonie...

    Ben eens benieuwd wanneer dat weer opgelost wordt en ik het goede
    modem kan ontvangen....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina