1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummer portering

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door abyss!, 28 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummer portering GELUKT

    :) Na 7 weken heb ik dan eindelijk mijn oude 070 telefoon nummer terug.
    Ziggo heeft voor mij zeer goed zijn/haar best gedaan om mijn nummer terug te krijgen.
    Orange (online) mijn oude provider weigerde het nummer vrij te geven waardoor de nummer portatie niet goed verliep.

    Ik had blijkbaar ook nog mijn oude abonnement te vroeg opgezegt

    Ik heb de 7 weken wel kunnen bellen, maar kon niet gebeld worden.

    Ik heb verschillende keren naar de helpdesk gebeld, en via dit forum mijn klacht kenbaar gemaakt.

    En is uiteindelijk het mede door dit forum eindelijk opgelost:):):)

    Danku Danku Danku :-)



    Nu is bijna alles opgelost, alleen mijn hoofdaccount nog.
    Ik zou hierover terrug gebeld worden, maar dat zijn ze blijkbaar vergeten. Ondankt de notitie die de medewerker maakte.:lol:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina