1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

samsung H360R hapert (postcode 2131GS) en melding E16

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Rican_248, 25 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. fabrieksreset

    Ik ben nu maar een fabrieksherstel aan het uitvoeren, in de hoop dat dit wel helpt.

    Rican_248
     
  2. Fabrieksreset heeft niets geholpen.

    Terug naar de winkel dan maar met de decoder.....
    Misschien levert google nog wat op.

    Rican_248
     
  3. CyGho

    CyGho Forum Member

    Berichten:
    26
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    Heerhugowaard - Ziggo
    Lid geworden:
    21 sep 2002
    Ik heb hetzelfde met de samsung 360. Het is hier begonnen toen het apparaat al uit de garantie was. Af en toe periodes met spontaan booten. Zolang het niet al te vaak gebeurt laat ik het maar zo.
     
  4. Wat is niet vaak?
    Bij mij kan een kanaal niet langer dan enkele minuten zichtbaar blijven. De decoder gaat vervolgens weer rebooten (eventueel na soms een behoorlijke wachttijd).

    Rican_248
     
  5. Op de oude forumsite zie ik veel mensen die hetzelfde probleem hebben gehad met vastlopers, rebooters, etc..

    Kan het inderdaad wellicht toch warmte zijn waarop de box reageert (maakt 21 graden en 26 graden dan uit ?????).

    Zit er een oplaadbatterijtje in de box die leeg kan lopen als de spanning eraf is en dit kan leiden tot het probleem ????

    Het is nu trouwens wat afgekoeld in huis (23:00 uur) en ik heb nog geen rebooters of vastlopers gehad...... vreemd.

    Rican_248
     
  6. 23:16 uur ---> nog steeds geen rebooters ! (toch temperatuur ? / of minder kijkers in de buurt ???). Morgen maar weer eens verder kijken..... (of niet)
     
  7. Daar ligt het in elk geval niet aan.
     
  8. CyGho

    CyGho Forum Member

    Berichten:
    26
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    Heerhugowaard - Ziggo
    Lid geworden:
    21 sep 2002
    Het verschijnsel is zomaar weken weg. Als het weer eens optreed gebeurt het rebooten met tussenpozen van zo'n 10 minuten, dan weer een uur niet en daarna weer weken niet.
    Het is nu al weer weken geleden.
     
  9. Vanochtend weer hetzelfde probleem. Hij is vanacht in de standby modus gaan resetten en is vast blijven zitten op de melding rA. Hij doet het weer niet.

    Rebootloader kapot ??!!

    Rican_248
     
  10. Afgezien van het feit dàt hij gaat rebooten, moet dat booten toch wel normaal werken, als hij daar niet doorheen komt zou ik toch met de ontvanger terug gaan naar de winkel zolang je nog garantie hebt. Wel een uitgebreid verhaal op papier erbij doen, zodat het service-center waar ze hem heensturen weet wat je probleem is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina