1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo actie Maastricht e/o €79,00

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jansam, 25 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In de AV en de oorspronkelijke machtiging staat dat behalve abonnementsgelden ook andere kosten zoals (uit mijn hoofd) gesprekskosten, installatiekosten, installatiepakketten, boetes enz. op deze manier geïnd kunnen worden.
     
  2. Zomeractie Ziggo Maastricht

    Tja: U heeft helemaal gelijk dat het zo in de voorwaarden staat. Maar Ziggo zal toch niet zomaar elk bedrag, dat hun te binnenschiet of goeddunkt innen. Enige zorgvuldigheid moet daarin betracht worden, dunkt mij. In ieder geval is het een grote slordigheid van Ziggo, de onterechte inning van een onverschuldigd bedrag. Want zo heet dat juridisch!!
    We kunnen er nog lang en breed over praten en hopelijk niet proberen Ziggo's actie goed te praten want dan denk ik dat dit de onpartijdigheid van dit forum niet ten goede komt.
     
  3. Het was niet mijn bedoeling om de fout goed te praten, elke fout is te veel.

    Mijn reactie was vooral bedoeld om aan te geven dat Ziggo dergelijke bedragen zonder extra machtiging mag incasseren (mits correct, wat in dit geval dus niet zo is).
     
  4. Zomeractie €79,00 Maastricht e/o

    Wij zijn nu 6 weken verder. Ik heb de door Ziggo terug te storten onverschuldigde €79,00 afgewacht + nog eens 2 weken extra. Maar zoals velen allang weten is Ziggo heel goed in het automatisch innen van onverschuldigde bedragen maar zéér slecht in het tijdig terugstorten van deze onverschuldigde bedragen. Naar ik vernomen heb zijn er meer mensen die deze € 79,00 nog niet terug mochten ontvangen en ik denk dat nog niemand dat heeft ontvangen!!:evil:
    Ik ben een beschaafd iemand en geef iemand/bedrijf bij twijfel het voordeel. Maar ik denk dat als je dit forum regelmatig leest dan hoef je bij Ziggo geen twijfel te hebben, het is een grote administratieve/technische puinhoop. Dat het nog vaak goed gaat en komt mag een wonder heten. Maar dat is dan vaak te danken aan enkele goedwillende en behulpzame medewerkers. Als Ziggo zou moeten concurreren met gelijksoortige aanbieders dan zou Ziggo dit allemaal heel snel in orde moeten maken of anders zou een faillissement heel snel volgen.
    Ik ben benieuwd wanneer wij met zijn allen die €79,00 op onze bankrekening mogen bijgeschreven zien. Ik ga maar een bellen want op een E-mail wordt al helemaal niet gereageerd!! Alhoewel bellen schijnt ook geen pretje te zijn. Ben benieuwd!
     
  5. Zomeractie €79,00 Maastricht e/o

    Ongeveer 1 uur na mijn schrijven hierboven op dit forum een E-mail reactie van Ziggo. Helaas nooit een zogenaamde creditnota ontvangen, alleen maar een excuusbrief. Maar nu staat weer nergens wanneer we het geld mogen verwachten. Zoals gezegd: al 6 weken geleden afgeboekt. Maar we blijven positief: in ieder geval wel een reactie.

    De reactie van (oude) @home:

    Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden
    van uw e-mail in beslag heeft genomen. Naar aanleiding van uw e-mail
    informeren wij u als volgt.

    Wij hebben inderdaad ten onrechte 79 euro bij u in rekening gebracht.
    Inmiddels heeft u een zogenaamde creditnota van ons ontvangen. U krijgt
    uw geld zo spoedig mogelijk terug. Onze excuses voor het ongemak.

    Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.ziggo.nl/.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo
    Afdeling Klantenservice
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina