1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oude telefoonnummer afgesloten door KPN

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Alien!, 24 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kom ook van speedlinq af en dat oude telefoonnummer kon gewoon geporteerd worden door ziggo. Niet dat het gelijk helemaal goed ging(zogenaamd geen formulier ontvangen) maar na enige hulp van een vriendelijke helpdeskmedewerker van ziggo alsnog geporteerd. Gelukkig had ik een overlap van een maand(vooruitziende blik?) zodat ik niet tegen hetzelfde probleem als bovenstaande ben aangelopen.
     
  2. Grappig ik probeer al maanden dus over te gaan en in begin kreeg ik te horen dat Multikabel alles zou doen daarna Ziggo en toen kon dat weer niet toen wel en uiteindelijk weer niet. Ik heb ze brieven met volmacht gestuurd datz e mogen opzeggen zodat er een mooie overgang plaatsvind maar heb erbij vermeld dat internet een maand overmekaar heen mag enz.

    Maja ik wacht af.
     
  3. Dat is dus bij mij fout gegaan, een overlap van maar 4 dagen.
    Ziggo wist dat het abbo afliep per 23-07-08 en zei dus dat een overlap van 4 dagen genoeg was, en plande dus de monteur op 19-07-08.
    Daar is het dus al fout gegaan.
    En mijn formulier kwijt, waardoor ze niet konden porteren.
    Ik hoop dat het bij jou wel goed gaat CaveBoy, scheelt je een hoop ellende.


    Alien
     
  4. Grapig dat je dit typt maar je moet es zoeken op mijn posts.. Ik denk dat ik al iets meer problemen heb dan jou:)
     
  5. ok, we zijn inmiddels 72 uur verder, geen Ziggo medewerker gereageerd en nog geen ander telefoonnummer.
    Ik heb via de chatsessie van thuishelp begrepen dat het ALTIJD 4 a 5 werkdagen duurt alvorens ze een nieuw nummer kunnen toekennen.
    Kijk, en daar word ik nu zo moe van, en kwaad.
    De één zegt dit, de ander dat, de derde lult zo en de vierde uit z'n nek.
    Wanneer komen er nu eens medewerkers (en geen B.L.O. niet geschoolde uitleenkrachten) bij de helpdesk die wel weten waar ze over praten, en dat ook uniform doen.
    Het is bij Ziggo continue het bekende van het kastje naar de muur verhaal.
    ZIGGO, VERANDER DIT NU EENS !!!!!!!!!!!!!
    Maak je een hoop mensen blij.

    Alien
     
  6. Anoniem,

    Bedankt dat je in ieder geval een reactie gaf, jammer dat dit niet onder jouw expertise valt.
    Ik denk dat ik ongewild enkele honderden mensen moet gaat bellen voor mijn nieuwe nummer door te geven.
    En wie mag dan voor alle belkosten opdraaien ? Juist, ikzelf dus.
    Mijn oude nummer had ik meer dan 30 jaar !
    ZIGGO BEDANKT.

    Ik heb Kitaro1 een pb gestuurd, nu afwachten op reactie.

    Groeten Alien
     
  7. Ok, Kitaro1 valt ook af, zijn expertise ligt ook op analoge en digitale televisie.
    Zijn er Uberhaupt mensen van Ziggo op dit forum, die wel kennis (expertise) van telefoon problemen hebben?
    Zo ja, kan dan iemand een naam doorgeven zodat ik deze persoon een pb kan sturen.
    Ik begin het gevoel te krijgen dat dit forum niet open staat bij problemen en inderdaad Ziggo de hand boven het hoofd houd.
    Als dat zo is, ben ik weg hier.

    Alien
     
  8. Kitaro1 zit bij customer service, ik zou verwachten dat hij dit probleem aan de juiste mensen zou moeten kunnen overdragen
     
  9. Dat heb ik ook aangeboden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina