1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Compliment voor Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 23 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Compliment voor Ziggo,

    Maandagmorgen geen internet en geen telefonie (@Home)
    Gebeld met de klantenservice direct een al aardigste meneer aan de telefoon.
    Hoorde mijn klacht aan, waarop hij even in de modem keek, bleek dat de verbinding was weggevallen al vroeg in de ochtend.
    Had het zelf pas om 8 uur 's morgens ontdekt.
    Vraag van Ziggo stekker er al uit gehad? Ik ja helpt niet.
    Ok Ziggo even wat proberen nee helpt modem komt niet verder dan downstream.
    Ok waarschijnlik ligt het in de wijkkast moet een monteur lang sturen.
    Ik ok . Ziggo wordt dan Disndag middag moet als het kan wel iemand thuis zijn zodat ze daar eventueel ook metingen kunnen doen.
    Ik, nou dat red ik niet dus want dan ben ik weg.
    Ziggo ok woensdag ochtend?
    Ik, ja hoor geen probleem

    Disndagmiddag wordt ik gebeld op mijn mobiel.
    ( In de tussentijd deed het internet het zo nu en dan even 5 minuten)
    Ziggo aan de lijn, meneer de problemen zijn verholpen het was in oa in uw wijk een groepstoring die bepaalde klanten heet getroffen.
    Inmiddels is het gerapereerd. Dus Woensdag morgen komt er geen monteur.
    En inderdaad alles werkt weer.

    Mijn mond viel open :eek: nog noit gehad wat een service.

    KLASSE!!!

    Was bij @home soms wel heel anders.
     
  2. Mooi om ook weer is wat positiefs te horen:).
     
  3. Complimenten voor Ziggo

    Na alle aanloopproblemen gaat het naar mijn ervaring nu goed bij Ziggo.
    De gemaakte afspraken worden nagekomen, geen problemen meer met de bereikbaarheid en prima medewerkers bij de technische afdeling.
     
  4. Ook een compliment!

    Hierbij moet ik Ziggo uiteindelijk toch een compliment geven. Na heel veel valse beloftes en fouten, is alles afgelopen maandag m.b.v. de MVG onder de aandacht gebracht en daarna heeft men heel snel gehandeld! Afgelopen dinsdag iemand van Ziggo 's avonds aan de lijn gehad, die aangaf alles op te lossen en men heeft woord gehouden!

    Woensdag had ik de smartcard al binnen en vandaag kwam er als extra service een monteur langs die mijn digitale ontvanger geinstalleerd heeft!

    Het is jammer dat ik eerst zo boos en gefrustreerd moest worden, maar uiteindelijk is alles geregeld! :)
     
  5. Ook hier na telefonisch contact zeer netjes afgehandeld. Eindelijk de gratis digitale ontvanger uit het "alles in een" pakket gehad. Jammer dat je eerst boos moet worden en 2 maanden moet wachten maar toch nog netjes opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina