1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing @Home gebied

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door menno47, 23 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hing ook niet op, aan Ziggo's kant werd opgehangen en heb met mijn mobiel gebeld, met die van mijn vriendin en met de huistelefoon. De verbinding wordt automatisch verbroken.
     
  2. klopt ik krijg nu ook de standaard procedure te horen over modem resetten enzz na invoeren postcode daarna word de verbinding verbroken. Ik denk dat dit komt omdat de storing verholpen is.
     
  3. Hmm, ik heb net het MAC adres van mn PC (waarmee ik rechtstreeks wel een ip# kreeg) gekloond naar mn WRT54G router en daarmee krijg ik wel meteen een ip#. Precies dezelfde als welke ik met mn PC kreeg. Dus nog steeds niet diegene die het DNS systeem van de ISP bij mijn hostname heeft opgeslagen.

    Ik heb geen flauw idee waarom het oude MAC adres geblokkeerd lijkt te worden.

    Edit:
    Hebben meer mensen een andere hostname toegewezen gekregen?
    Ik heb nu cc302470-b ipv cc8543-a (die ik al sinds tijden heb), dat na het veranderen van mn MAC adres.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2008
  4. van RTV Noord:

    Internetprovider Ziggo kampt op dit moment met een grote internetstoring.
    De storing is ontstaan na een update van een server, die vrijdagnacht plaatsvond. Mogelijk zitten 300.000 Ziggo-abonnees, waaronder de abonnees in Groningen, op dit moment zonder internet. De problemen zijn naar verwachting rond 14.00 uur opgelost

    Succes daar... :roll:
     
  5. storing

    Op dit moment 14:30 geen storing in postcodegebied 9981.

    Lutjemac
     
  6. EINDELIJK een melding voor 9714HR:

    Groepsstoring van zaterdag 23 augustus 11.16 uur tot (nog niet bekend)
    Momenteel is er een probleem met uitgiften van IP adressen. De verwachting is dat je voor 23 augustus 15.00 weer een werkende internet verbinding hebt.

    Mocht je modem gewoon online zijn, dan hoef je geen storing te melden.
     
  7. Problemen zijn opgelost.
    Toch wel handig, dat ziggo via rtv noord dus wel een tijd aangeeft, maar, zoals gebruikelijk, via het bandje niet. Trouwens waarom wordt er via het bandje pas om een uur of 11 melding van deze storing gemaakt en niet vanaf 9.00 uur?????
    Laten ze de mensen dus eerst weer 2 uur klooien.

    Maar ja, ziggo en communicatie gaan nu eenmaal niet samen
     
  8. geen verbinding

    Hier in Sint Willebrord 4711 ook vandaag regelmatig wegvallen van de verbinding, dus geen telefoon en geen internet.
    Ziggo wordt aardig onbetrouwbaar.:oops::oops::oops:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina