1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Downloadsnelheid 12 mb verbinding laag!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Alien!, 21 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik haal 1.44Mb/sec op de download...
    Lijkt me wel aardig netjes....
     
  2. Men kan bij de Casema helpdesk je modem live proben, en tijdens het proben kan men dan je down-up load verbruik zien.
     
  3. Kijk, daar doen we het voor, snel internet abbo installeren en SNEL downloaden.:wink:
    Nu maar hopen dat ik deze waarde ook haal na chatsessie morgen via ziggo thuishelp met ziggo medewerker.:cry:
    Hoop doet leven.:mrgreen:
     
  4. Dat had ik ook begrepen van de desbetreffende medewerker die ik aan de lijn had van de storingsafdeling.
    Morgen (vandaag dus al) weet ik hopelijk meer.
     
  5. Update:

    Het probleem is gevonden.
    Omdat de ingebouwde netwerkkaart op mijn moederbord niet werkt, had ik een 10/100 billinton adapter aan mijn pc hangen via usb2, en daarin de stekker naar het modem.
    Op mijn vorige abbo van planet (3 mb) werkte dit perfect.
    Maar nu blijkt dat deze adapter (wat een router blijkt te zijn) maar max. 8000 kb/sec doorvoert, waardoor mijn verbinding dus geknepen word.
    Ik heb een nieuwe netwerkkaart gekocht ( conceptronic 10/100 Mbps ) en ga deze vanavond inbouwen.
    Ik ga er vanuit dat het dan weer 100 % werkt.
    Ieder bedankt voor de medewerking.

    Alien
     
  6. Dit is dus een goed voorbeeld dat het niet altijd aan Ziggo hoeft te liggen!!!
     
  7. Getuigt ook van klasse van Alien, dat hij hier ook de oplossing van zijn probleem post. :)
     
  8. Maak je niet vaak mee... meestal grote bek en dreigen en dan hoor je niets meer, zelfs niet als alles verholpen is! Pluimpje voor die buitenaaardse...

    Tja... ik zeg niets.

    Grappig... maar uh, hoe oud is jouw pc (moederbord) dan?
    Onboard LAN is toch ook goed?
     

  9. Laat ik dan de éérste zijn die zijn eigen fout erkent, en dat ook is positief t.o.v. de klachtenlijst van ziggo kenbaar maakt. :wink:
    Maar ik weet vanavond als ik klaar ben met mijn werk pas of het dan ook echt werkt met de nieuwe kaart.
    En dan meld ik dat ook, is de aard van het beestje in me. :lol:
     
  10. laatste update:

    Het werkt hier nu 100 %, download is nu 1,43 MB/sec.
    Dus Ziggo, mijn negatieve gedachten waren onterecht en ik hoop dat ook anderen waarbij het wel goed gaat dit op dit forum melden.
    Dit zal lang niet voor iedereen gelden, maar zolang niemand meld dat storingen ook aan hun zelf kunnen liggen, blijft ziggo in een kwaad daglicht.
    Einde citaat :wink:

    Alien
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina