1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe Abonnee, Home of Ziggo?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ectholian, 19 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou, nou... Ik denk dat iemand blij mag zijn onder @home te vallen ipv ziggo dus. Wat mij betreft mogen ze het samenvoegen met ziggo zo lang mogelijk uitstellen. Ik ben (tot nu toe) nog steeds tevreden met internet, telefonie & dtv (ondanks dat ik niet-gecertificeerde ontvangers gebruik 8-)).

    Gert.
     
  2. liever niet.
    de eerder samen gaat de eerder Ziggo bij @home gedeelte kan double checken en alle amateurs kan ontslaan en vervangen door Ziggo profs.
    alles beter dan @home.

    tis atm al 1 jaar verder en nog voor de zelfde problemen heeft @home nooit wat gedaan.
    er zijn betere tijden geweest.
    maar als bv op @home site staat beste getest door consementenbond klanten service.
    dan lach ik me dood.
    mjah als je er over na denkt.
    op kabel gebied is er geen competitie.
    tenzij er mensen zijn die bv speciaal naar multi kabel gebied gaan verhuisen off casema gebied.
    anders niet.
    en dat is het hele probleem ook gewoon.
    het maakt niet uit anyway als casema @home multi kabel samen gaan off niet ook al gebeurt dat niet verandert er infeite niks.
    behalve dat 1 groot bedrijf wordt.

    @home is zo van mjah die kunnen toch niet tot andere kabel provider over voor internet kun je alleen bij @home terecht.
    dus wat boeit @home dat nou als paar klanten wat klachten hebben.
    off vooral voor de gene die toch niet over na adsl kunnen gaan bv.
    door off te grote afstand off beschikbaarheid.
     
  3. Ik heb inmiddels Ziggo Alles in 1 afgesloten bij Ziggo, alleen heb nog wel @home.nl mailadres en alles omdat het nog niet over is. En 4MB ipv 8MB maar dat wordt wel omgezet als Ziggo de boel heeft overgenomen.

    Twee dagen erg traag internet gehad. Alhoewel, het was wel snel, maar soms moest ik paar keer op F5 rammen voordat ik verbinding had met een website. Maar vanavond is het lekker snel ,ik had het pakket ook binnen een week binnen en in kwartiertje aangesloten en online :)
     
  4. Wat mij betreft mag het samenvoegen wel sneller. Simpelweg omdat ik voor elke maand dat dit langer duur € 0,80 meer betaal tov alles in 1 (en dan moet ik wellicht ook nog eens wachten tot het in het Cogasgebied beschikbaar komt, hoe staat het daat mee ???????????????????????)
     
  5. Als @home ziggo wordt, dan blijft je @home e-mail gewoon bestaan. Je kan dan geloof ik kiezen of je @ziggo.nl of @home.nl wilt hebben.

    pvd
     

  6. Je @home adres zal blijven bestaan wat ik begrepen heb........
    Mochten ze mensen omgaan zetten naar een @ziggo adres lijkt het me wel dat mensen die @home, @casema @mulitkabel hebben hun oude adressen gewoon geforward krijgen naar een mogelijk nieuw adres bij Ziggo.

    P.s.

    Kan me voorstellen dat ze niets aan de email adressen doen, dit ivm er meerde jan.janssen@ kunnen zijn, dus mochten ze gaan overzetten kunnen er in heet uiterste geval 2 mensen gedupeert worden.
     
  7. Wat een KUL verhaal......

    Ten eerste, mensen die in het verleden bij @home werken, stappen nu elke dag op de fiets naar Ziggo.... Het zijn de zelfde mensen, kan zijn dat ze taken aan elkaar hebben overgedragen. Maar je hebt nog steeds kans om de zelfde personen te spreken te krijgen.

    Vervolgens vindt ik jou verhaal erg eenzijdig en totaal niet sluitend.
    Je schrijft in je betoog dat je niet om @home heen kan wanneer je een "hogere" snelheid wil hebben. Dit is nog steeds een keuze van de gebruiker. De beschikbaarheid van internet is allom aanwezig. Denk ook
    aan mobiele technieken als G3, UMTS.....

    Feit is dat je hier voor MOET betalen..... En iedereen die een abonnement afsluit bij Ziggo maakt een kosten afweging.

    P.s.

    De opta heeft aangegeven een onderzoek in te stellen naar het openstellen van het coaxiale kabelnet voor marktparijen.
    De zal resulteren in een vergelijkbare situatie als bij het KPN telefoon netwerk. Je zal ook dat 1 dominate marktpartij overhouden, welke het netwerk beheerd, en.... zorgt voor basis kosten om gebruik te maken van het netwerk. Als een provider deze door berekend aan de abonnee is natuurlijk een tweede.

    Mocht er concuretie op de kabel komen dat zal dit bijvoorbeeld op smartcard niveau gebeuren... Bijvoorbeeld digitale tv van kabelbedrijf X, wat met zijn serie smartcards werkt.
    Het achterliggende netwerk zal gewoon van Ziggo, UPC of CAYW zijn.

    Je ergenis zal waarscheinlijk voortkomen uit persoonlijke ergnissen met de helpdesk van @home.... Vergeet niet dat de man/vrouw die daar de telefoon opneemt zijn/haar werk zo goed mogelijk zou willen doen.

    Een belangrijk detail hier in is dat hij de juiste input moet krijgen van de gene die hem/haar belt........


    En juist aan dit laatste wil het ook wel eens schorten, Let wel... dit is geen betoog voor de helpdesk, maar het is een feit dat er ook een groot deel aan de gebruiker KAN liggen.......
     
  8. Er wordt niemand automatisch omgezet naar een nieuw @ziggo.nl adres straks. Iedereen behoudt zijn huidige adres. Je kunt straks wel nieuwe email-adressen aanmaken met @ziggo.nl en nog een aantal andere nieuwe domeinen. Verder kun je nu ook nog @home of @casema of @multiweb of @quicknet email adressen aanmaken. Keus genoeg dus en niemand wordt gedwongen iets te wijzigen. Wij kunnen pas @ziggo.nl adressen aanmaken als de migratie van @home afgerond is, anders zou het niet zo eerlijk zijn als alle leuke adressen @ziggo.nl al weg zijn zonder dat de @homers een kans gehad hebben die te registreren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina