1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe Abonnee, Home of Ziggo?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ectholian, 19 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga samenwonen in Zwolle, waar voorheen kabelinternet en tv van @Home aanwezig was. Ik wil echter het Alles in 1 pakket van Ziggo (lekker makkelijk) maar volgens de info die ik kan vinden, is het netwerk nog niet omgezet. Betekend dit dat ik dan eerst apart internet en cai van @Home moet afnemen, en is dat dan later nog om te zetten naar het alles in 1 pakket ?
     
  2. Dat wordt gokken. @home is nog steeds @home. Blijkbaar is er vertraging opgetreden (duh!) om ons over te zetten naar ziggo. Waarschijnlijk wordt je gewoon een nieuwe AtHomer die later dit jaar (!!) wordt omgezet naar ziggo en dan pas gebruik kan maken van alle voordeelbundels (en hun snelheden) die nu op de ziggo-site staan. (Ik begin een beetje op Bordewolf te lijken met al dat geklaag van mij 8-))

    Gert.
     
  3. Daar was ik al bang voor. Naja, maandag maar eens bellen met @Home/Ziggo dan. Omslachtig, maar ik kan niet lang zonder internet ivm werk :)
     
  4. Maar met het @home internet is weinig mis. Dus gewoon doen en wat er gebeurd met die omzetting naar ziggo zien we dan wel...

    Gert.
     
  5. Heb nu bij mijn ouders ook @home, de 12mbit versie; zolang je geen storingen hebt, werkt het super idd. Zal zelf een iets lichter abo nemen denk ik ... :)
     
  6. Ik bedoel maar... :cool:

    Gert.
     
  7. Ziggo/@Home


    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
     
  8. @Home is voorlopig alleen in naam Ziggo.
    Je besteld een Ziggo Alles in 1 pakket en je krijgt een @Home voordeelbundel met bijbehorende lagere snelheden. Je hoeft zelf niets om te zetten, dat gaat Ziggo ooit een keer doen. Dat gebeurt in: juni, juli, augustus, september, oktober, eind van dit jaar. (Allemaal data afkomstig van Ziggo/@Home) :?
     
  9. Wat ik me afvraag is, als dit een nieuwe klant word, deze niet met de leveringtijden in het geding komt?
    Het zou niet fijn zijn om iemand op dit moment Ziggo of @home aan te raden, als je niet zeker weet hoe snel iemand aangesloten kan zijn:wink:
     
  10. ontwijk @home als een plaag niks met Ziggo te maken.
    puur om @home gewoon daarom is de overgang ook zo traag.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina