1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang heb jij op de Cisco 8455DVB moeten wachten? (nieuwe poging)

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door xahmol, 19 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Facturatie

    Betreffende de facturatie:
    Dit zal automatisch worden afgeschreven tenzij er geen rekeningnummer bij ons bekend is. Het laatste is het geval als je alleen een abonnement op analoge televisie hebt en per kwartaal betaalt via acceptgiro.
     
  2. het wordt automatisch van je rekening afgeschreven staat op de bevestigingsbrief
     
  3. Kitaro, mooi is dat. Mij is door hoog en laag meerdere malen door de helpdesk bevestigd dat het NIET automatisch zou worden afgeschreven.

    Daar komt nog bij dat ik ook al de helpdesk meerdere malen heb gebeld omdat de laatste factuur die online staat en geïncasseerd is die van mei is.

    Kortom: kan ik ergens zien WANNEER straks de decoder en juni en juli afgeboekt gaan worden om te voorkomen dat alles bounced vanwege saldotekort op de rekening die ik voor Ziggo gebruik (wat, nogmaals, niet de rekening is waar de salarissen op binnen komen)?

    Sorry, maar wordt er een beetje moe van dat kennelijk de helpdesk bellen volslagen nutteloos is, je krijgt toch een nietkloppend onzinverhaal, de enige manier om momenteel bij Ziggo geholpen te worden is via de (overigens geweldige en erg gewaardeerde) Ziggo mensen op dit forum.
     
  4. In de Algemene voorwaarden staat dat alles automatisch wordt afgeschreven, tenzij de klant om acceptgiro's verzoekt. Aan dit laatste zijn wel kosten verbonden.

    Je kan het ook praktisch oplossen door nadat het salaris binnen is, het geld zelf over te maken naar de betreffende rekening
     
  5. Geprobeerd interactieve tv te bestellen

    Ik zat vroeger bij casema (ook toen al alles-in-1) en wou per vandaag overstappen naar ziggo alles-in-1 met interactieve tv.

    Nu verbaasde ik mij over de volgende drie dingen die mij werden medegedeeld:

    Er blijkt geen korting te worden verleend op alles-in-1 icm interactieve tv. Wel op de HD decoder, wel op de harddisk decoder, maar niet op de interactieve tv. Ja, je kan kiezen voor een gratis decoder, maar die krijg je ook als je voor het standaard alles-in-1 abo gaat. Waarom voert Ziggo geen extra kortingsoptie in voor interactieve tv?

    Verder betreft het een doe het zelf pakket volgens de medewerker terwijl ik iedereen hier hoor over het langskomen van een monteur (soms zelfs drie tegelijk :wink:). Met mijn technisch inzicht leek een monteur wel erg handig, zeker omdat een nieuwe AOP moet worden aangebracht. Is dit zelf voor de niet technische mensen onder ons makkelijk te installeren?

    Blijft je oude smartcard en decoder die ik bij casema abo heb gekregen nog werken zodra men overstapt op ziggo alles-in-1 met standaard tv? Dit zou erg handig zijn want dan kan een tweede tv van digitale tv worden voorzien?
    Echter zou dan de korting van een extra decoder bij het bestellen van interactieve tv wel vrij nutteloos zijn aangezien ik maar twee tv's in huis heb staan en dan drie werkende decoders/smartcards zou hebben, nl die van cisco, de gratis meegeleverde en die van casema.


    Na al deze berichten en onzekerheid ervoor gekozen om voor nu alleen over te gaan op ziggo-alles-in-1 zonder de interactieve tv. Is goedkoper dan casema alles-in-1 en in verhouding sneller internet. Dan maar geen Olympische spelen in HD.
     
  6. Ja, duh, natuurlijk kan dat. Punt is alleen dat ik niet weet wanneer ze gaan afschrijven en ik niet de veel geld op die rekening wil hebben staan (geen rente, mijn salaris rekening wel).

    Het is niet dat ik het geld niet nu al heb, far from that, het staat alleen op andere rekeningen rente te verdienen.
     
  7. ze schrijven het rond het einde van de maand af.

    bovendien het rente-nadeel is 429*5%/360 = 6 ct per dag.

    Een minuutje naar de helpdesk bellen is duurder
     
  8. Na de wijziging van Kitaro binnen 3 dagen een aangepaste wijzigingsbrief en vandaag een briefje van TNT door de bus. Aankomende maandag komt 'ie dus binnen! Ben zeer benieuwd!
     
  9. Goed, geen zijn om er een halszaak van te maken, maar nog één keer: punt is dat volslagen onduidelijk is wanneer het afgeschreven wordt aangezien ze de laatste twee maanden reguliere abokosten ook nog moeten incasseren. Zoals overig online de laatste factuur ook die van mei is.

    Maar goed, zal maar goed op de saldi letten dan.
     
  10. Martijn krijgt hem dus maandag, dan zou ik hem als het goed is ook komende week kunnen verwachten. dat zou mooi zijn net voor de OS
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina