1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang heb jij op de Cisco 8455DVB moeten wachten? (nieuwe poging)

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door xahmol, 19 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De ITV box wordt deze week nog bezorgd door TNT. Ik zal de afspraak voor augustus annuleren. Mocht het niet lukken met de installatie, laat het mij dan weten via dit forum.
     
  2. Als je mij via een privébericht je naw gegevens doorgeeft, dan check ik wat er aan de hand is.
     
  3. Als je mij je naw gegevens toestuurt via een privébericht, dan check ik wanneer de decoder geleverd wordt.
     
  4. Vandaag inderdaad TNT aan de deur! Pakket is binnen! Direct geinstalleerd. Nieuw aansluitpuntje in de muur gezet. Zit direct ook een mooi versterkertje bij. Goed spul.

    Ding aangezet en geconfigureerd. En....starten, draaien en lopen als een zonnetje. Mooi nog even stukje van de tour in HD meegekregen. Superbeeld. Interactieve TV werkt ook prima. Alleen als ik een film wil kijken geeft ie aan dat ik een 0900-nummer moet bellen om te abonneren. Ik dacht dat alles tot oktober gratis was?!

    opvallend was dat ik vanochtend ook al weer gebeld werd door een ziggo afdeling, dat er een klacht was ontvangen en wat dat dan wel niet was. Volgens mij zijn nu 3 afdelingen met mij bezig. Vandaag zelf ook nog even de monteur afgebeld, want die zou anders ook nog vanmiddag zijn langsgekomen (in plaats van augustus) met een decoder bij zich. dus al met al, ineens vanuit drie hoeken van ziggo erg veel actie om mij te helpen. Top. het werkt nu, ik ben blij. Dank ziggo medewerkers en MGV medewerkers!

    groet,
    Bas
     
  5. Deze morgen ook de HD PVR in ontvangst mogen nemen.
    Hij kwam niet met 1, niet met 2 maar zelfs met 3 monteurs van Ziggo. Kon bijna niet meer fout gaan :-)
    Ze hebben netjes alles voor mij gemonteerd. Alleen de installatie van interactieve TV lukte niet. Dit was te wijten aan het niet verkrijgen van een dhcp adres. Later op de dag heb ik dit proces nogmaals doorlopen en toen ging alles vlotjes.
    En alsof de duvel er mee speelde, 's middags ook TNT aan de deur met een box. Heb ik maar geweigerd ('ook al' was zijn opmerking!).

    Ik kan mij aansluiten bij de reeds genoemde plus-/minpunten waarbij het trage zappen wel enigzins irritant is. Hopelijk zal een update daar verandering in brengen.
    De tour in HD was schitterend vandaag.

    Rest mij verder BenJ te bedanken voor zijn hulp/bemiddeling.
     
  6. Ik had vandaag een bericht in de bus dat TNT langs was geweest voor een pakket van Ziggo. Hopelijk de decoder
     
  7. Wees gerust. Het is inderdaad de decoder.
     
  8. Het is inderdaad tot oktober gratis maar je moet wel bij ons aangemeld zijn om films en series te kunnen bekijken. Alleen "Uitzending gemist" staat op FreeVOD. Als je via een privebericht je smartcardnummer aan mij doorgeeft, dan kan ik het voor je invoeren.
     
  9. Met dank aan Kitaro1 heb ik de decoder eindelijk in huis. Alles werkt goed, alleen interactieve tv nog niet.

    Ik heb (volgens mij) de hoofdaansluiting met een eén-gats-doos in de meterkast zitten. Hier maak ik al reeds gebruik van een (kwalitatief goede) spaun-versterker die in totale 5 aansluitingen aanstuurt en versterkt. In de huiskamer zit een twee-gats-doos voor radio en tv. Mijn huis is 2 jaar oud.

    Volgens mij zou interactie tv toch moeten werken, zonder extra werkzaamheden. Toch doet ie het niet.

    Iemand nog een idee?

    Nu komt er donderdag ook een monteur langs. Wat ik eigenlijk wil voorkomen is dat hij mijn versterker vervangt door de ziggo-versterker
    en dat ik analoge radio door de splitter moet gaan luisteren (heb een kwalitatief zeer goede en kostbare analoge radio en wil geen digitale radio via de decoder luisteren)

    Ik heb gisteren weer veelvuldig contact gehad met Ziggo en wat me opvalt is dat de mensen behulpzaam zijn en vriendelijk, maar belemmerd worden door de systemen en processen van Ziggo. Probleem ligt daar dus op een hoger niveau in de organisatie.
     

  10. ik denk dat je versterker toch de oorzaak is. De SA box moet namelijk een retour pad op kunnen zetten met het netwerk. Wellicht dat jouw versterker het frequentie gebied dat hiervoor nodig is spert. Je kunt nog steeds je versterker gebruiken maar dan moet je 'm wel in serie zetten en de SA box direct op de ziggo versterker plaatsen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina