1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang heb jij op de Cisco 8455DVB moeten wachten? (nieuwe poging)

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door xahmol, 19 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Omdat het vorige topic is gesloten, toch maar even een nieuwe poging omdat ik toch echt vind dat het met de besteltermijnen wat de spuigaten uitloopt.

    Ook ik heb 4 juni reeds een 8455DVB besteld, elke paar dagen gebeld en mij verzekerd dat alles goed geadministreerd staat, bevestigingsbrief gehad, tot drie keer toe een (overigens telkens hetzelfde en telkens bij TNT volslagen onbekende) track&trace nummer, MAAR NOG STEEDS GEEN DECODER.

    Het lijkt me dus een erg goede zaak om deze klachten te bundelen en bij Ziggo onder de aandacht te brengen, decoder uitlevering is kennelijk een absolute puinhoop.

    Ben zelf inmiddels geduld kwijt en ga maar eens een formele klachtbrief schrijven.
     
  2. Ik doe graag mee met een gezamelijke actie oid.
    Ik wacht nu ook al meer dan een maand op de decoder.

    Woon in delft en heb begin juni Interactieve televisie besteld.

    Heb inderdaad ook een tracktrace nummer. Echter geheel onbekend bij TNT.

    wat gaat er fout Ziggo???

    groet,
    Bas
     
  3. Het tracktrace nummer wat ziggo vermeld is het tracktrace van TNT logistics (die de warehousing voor ziggo doet.) Tegenwoordig heet dit Ceefa oid

    Het heeft dus niets te maken met de tracktrace barcode van TNT Post.

    De helpdesk is hier kennelijk nog niet van op de hoogte dat dit een andere TNT is.
     
  4. Ik heb op 6 juni de decoder besteld en op 19 juni een wijzigingsoverzicht ontvangen. Dit overzicht bevat 10 euro teveel kosten voor de ontvanger en 29,95 euro voor een extra niet bestelde smartcard. Dit laatste moest ik maar met de postbode regelen. Hierna nog vele malen proberen te bellen, maar opgehangen doordat de wachtijd langer was dan 10 minuten. De keren dat ik ze wel te pakken kreeg konden ze mij niet vertellen hoelang het nog ging duren. Heden nog steeds niets ontvangen. Heeft het misschien te maken met het feit dat ik een 'wijzigingsoverzicht' heb ontvangen (er wijzigt immers niets) in plaats van een 'bevestiging bestelling'?

    Wat het extra vervelend maakt is dat dit nieuwe product de reden was om over te gaan van beeldbuis naar plasma. Ik kijk dus al sinds 6 juni analoog op de plasmatv. Zit nu te overwegen om maar tijdelijk een goedkope normale digitale decoder aan te schaffen.

    Ongelooflijk dat een bedrijf zijn interne processen en interne communicatie zo slecht op orde heeft. Nadat ik de decoder heb ontvangen ga in ieder geval proberen om alle gemaakte kosten te declareren.
     
  5. Ik voel met je mee :-) Ook ik heb op 7 juni het interactieve TV installatiepakket besteld. Een wijzigingsoverzicht met dagtekening 13 juni ontvangen.
    Het overzicht toont inderdaad € 10 teveel voor de decoder en apart worden de kosten voor een smartcard vermeld. Enigzins vreemd omdat de website van Ziggo het heeft over een installatiepakket incl smartcard. Hoop dat dit op de uiteindelijke factuur wordt gecorrigeerd.
    Zit overigens nog altijd te wachten op levering.

    Wat betreft bellen naar de SD ... ben er maar mee gestopt. Of de wachttijden zijn meer dan 10 minuten ofwel krijg ik te horen dat men mij niet te woord kan staan en het is zlefs voorgekomen dat ik na de welkomstboodschap naar een fax wordt doorgeschakeld.

    Ik wacht maar gewoon af.
     
  6. reactie ziggo op mijn klacht

    [​IMG]


    Geachte ,

    Via de website heeft u een vraag gesteld over " - Klacht - Televisie - Aanmelden/bestellen".

    Onze excuses voor het feit dat u de decoder nog niet hebt ontvangen. Daar er een storing in ons systeem is hebt u de decoder nog niet ontvangen. Wij zij er nog mee bezig dit probleem op te lossen.



    [FONT='Verdana','sans-serif']Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice.[FONT='Verdana','sans-serif'] [/font][FONT='Verdana','sans-serif']Klik hier voor meer informatie.[/font][FONT='Verdana','sans-serif'][/font]


    [/font]
    Met vriendelijke groet,

    ********
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo B.V.




    ---- Oorspronkelijk bericht ----

    betreft: Klacht
    product: Televisie
    onderwerp: Aanmelden/bestellen
    aanhef: voorletter
    tussenvoegsel: achternaam: adres: huisnummer:
    postcode: woonplaats: email: klantnummer:
    vraagopmerking: Ik heb op 6 juni een digitale decoder interactieve televisie besteld. Op 19 juni heb ik hier een brief over gehad. Ik heb de decoder, ondanks vele telefoontjes, nog steeds niet ontvangen. Graag verneem ik van u wanneer ik de decoder mag ontvangen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2008
  7. Ik ben vandaag gebeld door Ziggo en mag woensdag een monteur verwachten. Ben er erg blij mee dat ik hem dan voor de opening van de Olympische spelen in huis heb.
     
  8. Jammer

    Ik ben vandaag ook gebeld.

    Opzich prima service natuurlijk. Maar omdat ik gewoon werk, en dus alleen savonds een monteur kan ontvangen kan ziggo pas 18 augustus savonds langs komen. NOG EEN MAAND WACHTEN DUS.

    Ik heb geprobeerd uit te leggen dat er geen monteur hoeft te komen en dat ze de decoder ook mogen opsturen, dan sluit ik de decoder zelf wel aan. Maar helaas, dat kon dan echt niet.

    Nog vóór het EK besteld...gemist, Tour du france....gemist...en dus dan ook met zekerheid Olympische spelen missen.

    Beetje frustrerend is het wel. Maar opzich goed dat problemen uit dit forum wel grondig opgepakt worden, echter gewoon de decoder opsturen met een kleine handleiding was genoeg geweest. Ik blij, ziggo blij (minder kosten en minder werkdruk serivcemonteurs).

    gr,
    Bas
     
  9. Daarom was ik ook bereid er een vrije dag voor op te offeren.
     
  10. ben benieuwd naar jullie ervaringen. heb mijn telefoonnummer maar doorgegeven via mijn ziggo. verwerkingstijd telefoonnummer duurt ook weer twee weken. Waar is die monteur eigenlijk voor nodig? Ik wil geen andere versterker of ander aansluitpunt (wil ook geen internet via ziggo) of iets dergelijks en als ik het wel wil doe ik het zelf wel. Heb nu een hele goede spaunversterker in de meterkast die vier televisies aanstuurt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina