1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo & Cogas

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mexter, 18 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waar ageer je precies tegen?

     
  2. Zie alle reacties van de cogas-klanten op dit forum. Verdere discussies en uiteenzettingen laat ik me niet meer toe verlokken. :!:
     
  3. Duidelijk.
    Ik dacht nl. tegen het opvragen van gegevens via een PB.

     
  4. Vooral die laatste zin van je is treffend....

    Je weet donders goed uit de eerste hand wat er speelt en welke onderhandelingen er gaande zijn. Je weet ook als geen ander dat je bij Cogas moet zijn, want dat is je kabelmaatschappij. Ziggo mag daar geen alles-in-1 leveren omdat Cogas niet toestaat dat ze 'alles' leveren.

    Je eerste zin is dan ook alleen maar stemmingmakerij... Waarom doe je dat nu steeds. Denk je dat je dan meer aandacht krijgt of zo ??? :no:
     
  5. Excuus hiervoor, Ik wil geen stemmingmaken en roep ook geen mensen op. Ik denk overigens dat dat ook niet nodig is, het regent klachten bij Cogas en Ziggo.

    Verder negeer ik dit topic zo veel mogelijk, aangezien dezelfde discussies zich telkens ontpoppen waarbij steeds (overigens goedwillende) Ziggo-medewerkers geen enkele begrip tonen voor hun Ziggo-klanten in het Cogas-gebied en de situatie waarin Ziggo deze klanten laat bevinden.

    Ik roep iedereen op om rustig af te wachten bij deze...

    Wel hoor ik nog graag de reactie van die Vriezenvener die compensatie aangeboden heeft gekregen! Dat klinkt zeer interessant!
     
  6. ~

    Nee, dat is zeer goed wanneer jullie mensen willen helpen. Daar geenzins klachten over en zeker ook niet over jullie hulpvaardigheid hier op het forum.

    Ik heb verder (naast mijn migratieprobleem) geen klachten over Ziggo en ben zeer tevreden.
     
  7. Nou ben ik toch wel erg benieuwd wat de compensatie is voor de Cogas klanten! Zou je het met ons willen delen?

    Groet,

    Venerot.
     
  8. @monnik

    Wat was nu die goedmaker dan?
     
  9. Als ik dit topic doorlees dan haal ik daaruit dat de situatie die er nu is, niet door Ziggo in stand word gehouden, maar dat dit juist Cogas is die hier de tegenwerkende factor is. Zie ook de reactie van CeeS (aan jou) die ik hieronder even in een quote heb gezet, en waarvan ik een essentieel stukje even blauw heb gemaakt.

     
  10. Ik begin steeds minder van deze discussie te snappen. Als Ziggo het niet kan of wil leveren dan zul je ergens anders moeten zijn. En ontevreden mensen moeten met de benen kiezen. Als KPN en consorten een betere aanbieding kunnen doen, moet je het niet nalaten. Als genoeg mensen dat doen zullen Cogas (en Ziggo) vast wel actie ondernemen om hun marktaandeel (winst) niet te verliezen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina