1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo & Cogas

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mexter, 18 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben nieuw in het Cogas gebied, en heb nog nooit een abonnement bij een "kabelaar" gehad.
    Ik lees op diverse fora dat het niet mogelijk is om een "alles-in-1" abonnement af te sluiten in het Cogas gebied. Dit omdat je geen analoog abonnement via Ziggo kunt afsluiten. Deze berichten zijn al uit de maand mei. Ik vroeg mij af of het inmiddels toch mogelijk is met een analoog abonnement van Cogas, een "alles-in-1" abonnement van Ziggo af te sluiten?
    Wie heeft hiermee ervaringen?
     
  2. Een kameraad van mij wilde het aanvragen maar hem werd gemeld dat het nog niet mogelijk is. Dit was 10 juli.
     
  3. In mijn omgeving HEEL VEEL mensen met dezelfde klacht. We betalen gewoon hetzelfde (zelf 0,80 EUR meer) maar krijgen niet de voordelen van alles in 1. En Ziggo maar roepen dat alle klachten uit de wereld zijn.

    Er lopen voldoende Ziggo-officials hier rond. Dus kan iemand van hem misschien even melden wat de stand van zaken is cq hoe wij worden gecompenseerd? Cogas heeft er lijkt me alle belang bij dat hun klanten ook van alles in 1 kunnen profiteren.
     
  4. Kan iemand mij misschien ook vertellen of het gebruik van Cogas kabel ook gevolgen heeft voor het ontvangen van HD-tv van Ziggo?
     
  5. Via Cogas kunt u geen all-in-1 pakket afnemen.
    Wel kunt u digitale tv afnemen, dus ook HDTV.

     
  6. Zegt wie ? In de laatste brief die ik bij de algemene voorwaarden ontvang staat klip en klaar dat het wel kan.
     
  7. wanneer ik op ziggohelpt.nl mijn postcode (die in het cogas gebied ligt) check, geeft deze aan dat ik het alles-in-1 pakket kan afnemen. Dit zal vast niet kloppen? Iemand die hier meer van weet?
     
  8. Tja als het systeem van Ziggo dat aangeeft dan kan het dus wel ?????????

    Ik heb toevallig Ziggo helpdesk vandaag aan de lijn gehad en die zeiden dat men er mee bezig is... (het Cogasgebied is te groot om links te laten liggen lijkt me en de klachten zullen wel binnenstromen....)

    Het is goed te horen dat Ziggo er iets aan gaat doen en ik hoop zelf dat men spoedig na de migratie voor de Cogas-mensen ook iets kan betekenen. Het is wel krom dat de Ziggo-pagina aangeeft dat de dienst wel besteld kan worden in het Cogas-gebied. Er moet normaal gesproken een melding komen dat deze dienst (nog) niet beschikbaar is.

    Ik hoop wel dat Ziggo met een statement gaat komen met hoe en op welke termijn ze het gaan oplossen.
     
  9. Is er al nieuws mbt de Alles-in-1 pakketten in het Cogas-gebied? Zijn er al mensen in het Cogas verzorgingsgebied die een Alles-in-1 pakket afnemen van Ziggo?
     
  10. Tot op heden is het nogsteeds niet mogelijk om een Alles-in-1 pakket af te nemen in Cogas gebied, ookal geeft de website aan dat het wel mogelijk zou zijn.

    Er zijn mensen uit Cogas gebied die wel zijn aangemeld voor een Alles-in-1 pakket, maar die zullen straks geen leuke factuur krijgen. Ze krijgen dan namelijk een factuur van de Cogas voor de kabel èn een factuur van Ziggo voor het Alles-in-1 pakket, kortom: ze betalen dus dubbel voor de kabel.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina