1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Zelfde pakket op 2e smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door gjstroom, 18 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb inmiddels begrepen dat het niet mogelijk is om bij Ziggo op de 2e smartcard hetzelfde +pakket te krijgen als op de 1e kaart. Ja het kan wel maar dan moet je ook dubbel betalen. Ben ik nou Hollander of niet ?
    Volgens mij kon dit voorheen bij Multikabel wel dmv een kleine extra bijdrage per maand. Dit zou ik ook weer graag terug zien bij Ziggo.
    Ik snap ook wel dat dit misbruikt kan worden door je 2e kaart bv aan je buurman te 'verhuren'. Maar de gewone man die er wel legale toepassingen voor heeft wordt hier wel behoorlijk belemmerd. Op deze manier gaat Ziggo toch zelf behoorlijk bijdragen aan cardsharing met dreamboxen, er schijnt ook een oplossing met linkey aan te komen.
     
  2. Als het goed is gaat dat uiteindelijk wel gebeuren bij de invoering van de smartcard-bijdrage. Dan kun je op de 2de smartcard hetzelfde pakket krijgen als op de 1ste zonder dat je dan 2 maal moet betalen voor het pakket. Effe wachten maar zou ik zeggen... Foei, cardsharing, dat doe je toch niet? Mag niet van die authistische, verwarde & wereldvreemde man uit de commercial... 8-)

    Gert.
     
  3. Om hier nou oplossingen aan te dragen lijkt me erg .... niet de bedoeling.

    Het lijkt me dat Ziggo een oplossing moet bieden. Bij digitenne krijg je drie abonnementen. Moet je alleen zelf de decoders aanschaffen. Eenzelfde oplossing zal Ziggo moeten aanbieden om de klanten te binden.
     
  4. Dus als ik het goed begrijp moet je voor iedere smartcard extra betalen als je een extra pakket wil.
    Maar, wat betaal je dan voor de 2e smartcard nu, na registratie, NIKS ?
    Op de ziggo-site zie ik tegenwoordig door de bomen het bos niet meer.

    Wie weet het ?
     
  5. Als je geen extra pakketten neemt kost een tweede smartcard momenteel niets, je hebt dan het standaard digitaal pakket erop en meer niet. Je moet hem wel registreren want anders ben je na 2 weken alle zenders kwijt, dus ook het standaardpakket.
     
  6. Ik dacht dat een extra smartcard (met basispakket) een tientje per jaar kost?

    Gert.
     
  7. Niet bij Ziggo op dit moment. Dat is nog de oude @Home prijs.
    Bij Multikabel betaalde je vroeger 50 cent per maand, maar dat is sinds mei gestopt. @Home nog wel vermoed ik omdat die nog niet 'over' is naar Ziggo-administratie.
     
  8. Tsja dat weet ik, je vergeet alleen nog te melden dat je ook moet bellen omdat ziggo die dingen veel te laat verwerkt :cry:. Maar na een belletje helpdesk had ik s'avonds weer beeld, maar alleen het standaard pakket want ik ga niet 2 maal betalen voor een extra pakket in de slaapkamer.
     
  9. En weer word ik genaaid, nu slechts voor 10 euries per jaar, sinds februari. Maar ik ben er niet mee eens dat dit nu opeens wel geldt voor ziggo en niet voor de @homers die al een extra smartcard dit jaar hebben aangeschaft (lang leve cardsharing :oops:). Zal er maar eens een belletje aan wagen richting HD.

    Gert.
     
  10. Dat is het he. Ik heb bij mijn dochter op de kamer ook een decoder neergezet. Om daar nou voor het kidspakket nog een keer abonnement te betalen lijkt mij niet de bedoeling. Maar toch moet het
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina