1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

slechte bereikbaarheid Ziggo

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door jacqueline, 17 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeveer 4 weken geleden heb ik contact gehad met Ziggo over slecht signaal op tv. Er is iemand van Spitter geweest deze heeft tv. in meterkast geplaats. het signaal kwam slecht binnen. Dus het probleem zat buiten in de kast. Het was 17.00 uur dus er zou binnen 3 dagen iemand terugkomen. Na weer opnieuw bellen kwam een monteur van Ziggo gooide een kaart in de bus dat ze geweest waren en het probleem moest binnen 3 dagen opgelost. Niet dus ! Sinds wij hier wonen vanaf november 2006 hebben wij slecht signaal. Nu hebben wij een nieuwe TV gekocht. Het het is alleen maar slechter geworden. Afgelopen maandag na mijn 6e telefoontje zou het probleem binnen 48 uur opgelost worden. Ik heb ondertussen een flinke telefoonrekening want je wordt daar van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil deze vergoed krijgen van Ziggo. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Dus ikk hoop dat er eindelijk iets gaat gebeuren :evil::evil::evil:
     
  2. Ziggo Ziggo

    En maar volhouden dat de problemen zijn opgelost.
    Ze luisteren gewoon nog steeds niet bij Ziggo, ik denk dat ze nog op nederlandse les zitten en ons daarom nog steeds niet begrijpen.:lol::lol::lol:
    Je kunt beter niet meer bellen naar Ziggo want daar verdienen ze ook weer aan, het beste is afwachten en op de juiste tijd overstappen naar een ander.
    Even geduld dus nog, want dit moet veranderen.
    Hier ook steeds wegvallen telefoon en internet, en de digitale tv vertoond ook vaak slecht beeld.
    Het kabinet is er ook mee aan de gang dat er ook andere providers op de zelfde kabel moeten kunnen.
     
  3. Als ik u goed begrijp heeft u een probleem met de ontvangst van tv signalen, dat klopt?
    - Wat ik niet begrijp wat er in uw meterkast is gebeurd, maar zo te lezen gaf dat geen oplossing.
    - Na het maken van een afspraak, kwam er dus een monteur van Ziggo en zo te lezen was u niet thuis. dus deze kon ook verder bij u niets doen.
    Vraag; Heeft u een nieuwe afspraak gemaakt met de monteur en gezorgt dat er iemand thuis was?
    Zoniet, maak dan een nieuwe afspraak en zorg dat er iemand thuis is.
    Ik hoor hoe het verder afloopt.
     
  4. Ziggo Ziggo

    Hallo KingPin,

    Jij werkt ook zeker bij Ziggo. ( de klant ook eerst de schuld geven doet Ziggo ook altijd )
    Want jij kunt ook al niet lezen.:oops::oops::oops:
    Ze verteld toch dat het signaal slecht in de meterkast binnen komt.
    Dus buiten zit het fout.

    Groetjes
     
  5. .......Je kunt beter niet meer bellen naar Ziggo want daar verdienen ze ook weer aan.....

    Erg goed op de hoogte ben je niet! De helpdesk werkt voorlopig nog tegen een normaal lokaal tarief.
    Zelf heb ik ze verleden week 2x moeten bellen en allebei de keren binnen 5 minuten geholpen. En nee, ik werk niet bij Ziggo.
     
  6. Ziggo Ziggo

    Hallo Randstad,

    Lokaal tarief is toch ook betalen of niet.
    En 2 keer bellen in eén week zegt toch ook genoeg, of bel jij om maar met ze te praten.:confused::confused::confused:
    En heet jij ook al KingPin. :roll:

    De groeten.
     
  7. Jij hebt het over: daar verdienen ze weer aan! En dat klopt dus niet!

    Ik heb trouwens over 2 verschillende zaken gebeld, meneertje. En ik ben prima en deskundig geholpen. Maar dat wil jij niet horen, iets positiefs! Wat doe jij eigenlijk nog bij Ziggo???
    Je kan per maand opzeggen. De groeten en succes bij je andere provider!

    En ja, iedereen die iets positiefs schrijft over Ziggo, is een werknemer:roll::roll:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2008
  8. Zie nog steeds geen Ziggo op mijn rekening bij de stortingen ;)

    Maar ik snap gerust dat er problemen kunnen zijn, maar de manier waarop er hier nu gepoogd wordt om te communiceren, is mijn ogen niet correct. Jaja, nu kan men gaan zeuren dat de manier van handelen door Ziggo ook niet correct is, maar ja. Dat heeft meer met opvoeding te maken, denk ik.

    Enkel mijn 2 centjes...
     
  9. (Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je analoog TV signaal hebt en dat je eerst een analoge TV had)

    Hmja, als je bij een analoge TV al slecht beeld had, dan is het bij een digitale TV nu al helemaal slecht. Evengoed wel alle kabels binnen goed nagelopen? Geen kabels van bouwmarkt kwaliteit of zo?
     
  10. slecht tv. signaaal

    Een monteur heeft de tv. rechtstreeks in de meterkast aangesloten op de plaats waar de kabel binnenkomt. Als dit signaal al slechts is ligt het aan de kast buiten zo werd verteld. Toen ik een nieuwe afspraak wilde maken zodat ik wel thuis zou zijn werd mij verteld dat ik niet thuis hoefde te zijn ze konden het buiten regelen. Voorts werd mijn telefoongeprek met Ziggo helpdeks weer verbroken.
    :evil::evil::evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina