1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

re-activate your home email account

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bandietjeoo7, 16 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kreeg gisteren onderstaand mail (vet gedrukt) van Home Customer Support.
    Zijn er meer members die zon mail hebben ontvangen?

    Vertrouw het voor geen meter waarom:

    1 heb vier email adressen van @home waarvan alleen
    ik een mail heb gehad.

    2 Alle familie of vrienden die @home hebben, hebben geen
    mailtje ontvangen.

    3 Heb van @home nog nooit een mail gehad alleen in het Engels,
    was altijd in het NL.

    4 Kan me niet voorstellen dat @home je om je
    Email Username en Email Password vraagt en dat notebene
    in een mail door te geven.


    Ben benieuwd of meer members deze mail hebben gehad en wat ze ermee hebben gedaan.

    ----- Original Message -----
    From: "Home Customer Support" <support@home.nl>
    To: <undisclosed-recipients:>
    Sent: Monday, July 14, 2008 12:59 PM
    Subject: RE-ACTIVATE YOUR HOME EMAIL ACCOUNT

    This message is from home Message Center to all home webmail users. We
    are currently upgrading our data base and e-mail center. We are deleting all
    unused home Webmail Account. You are required to verify and update your
    email
    by confirming your email identity. This will prevent your email from been
    closed

    during this exercise. In order to confirm you email identity, you are to
    provide

    the following data;

    CONFIRM YOUR EMAIL IDENTITY BELOW
    First Name:____________________
    Last Name:____________________
    Email Username :____________________
    Email Password:____________________

    Warning!!! home Webmail User that refuses to verify and subsequently update
    his or her email within Seven days of receiving this warning will lose his
    or
    her email permanently.
    Thank you for using home Webmail!
    Warning Code:ASDF2G99AAJ

    Kind regards,
    The home service Team Management.
    The home service. ® Registered trade mark of home Internet Service ABN 33
    All rights reserved.
     
  2. Nee, inderdaad. @home/Ziggo zal nooit om inloggegevens vragen en al helemaal niet per e-mail.

    Ik kan niet nakijken of hier al een melding van is gedaan, maar voor de zekerheid zou je het hele e-mailtje naar abuse@home.nl moeten/kunnen sturen. Zij kunnen hier dan verder mee aan de slag gaan.
     
  3. Links laten liggen die mail.
    Hier is men uit op je inloggegevens.
     
  4. Heb het doorgestuurd naar abuse@home.nl
    incl de gegevens die in de eigenschappen van de mail stonden.
    Hoop iig dat ik er wat over terug hoor van @home.
     
  5. En waarom zouden ze in het Engels mailen naar Nederlandse gebruikers? :roll::roll:
     
  6. Heb deze mail ook ontvangen en heb de klantenservice gebeld!
    Deze mail is niet afkomstig van athome!!
    Dus ga er niet op in.
     
  7. Spambericht @home???

    Ik krijg tot 2 x toe het volgende bericht van "support@home.nl), maar gezien de inhoud twijfel ik:

    .BORDERREG {margin:2px;cursor:hand;width:'26px';height:'26px';}.BORDERMO {border:1px solid buttonshadow;border-left:1px solid buttonhighlight;border-top:1px solid buttonhighlight; margin:1px;cursor:hand;}.BORDERREG2 {margin:2px;cursor:hand;width:'9px';height:'26px';}.BORDERCLCK {border:1px solid buttonshadow;border-right:1px solid buttonhighlight;border-bottom:1px solid buttonhighlight; margin:2px;margin-bottom:0px;margin-right:0px;cursor:hand;}Van: Home Customer Support
    Datum: 07/14/08 16:43:54
    Aan: undisclosed-recipients: ,
    Onderwerp: RE-ACTIVATE YOUR HOME EMAIL ACCOUNT


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    This message is from home Message Center to all home webmail users. We
    are currently upgrading our data base and e-mail center. We are deleting all
    unused home Webmail Account. You are required to verify and update your email
    by confirming your email identity. This will prevent your email from been
    closed

    during this exercise. In order to confirm you email identity, you are to
    provide

    the following data;

    CONFIRM YOUR EMAIL IDENTITY BELOW
    First Name:____________________
    Last Name:____________________
    Email Username :____________________
    Email Password:____________________

    Warning!!! home Webmail User that refuses to verify and subsequently update
    his or her email within Seven days of receiving this warning will lose his or
    her email permanently.
    Thank you for using home Webmail!
    Warning Code:ASDF2G99AAJ

    Kind regards,
    The home service Team Management.
    The home service. ® Registered trade mark of home Internet Service ABN 33
    All rights reserved.

    Iemand ervaring met dit soort mailtjes?
    Wat moet ik ermee?

    JJ
     
  8. Staat toch al te lezen in dit topic?
    Niet op reageren, zijn niet van @Home.
    Enkelt om jouw gegevens te achterhalen.
     
  9. gewoon weggooien..
    Waarom twijfel je? Heeft @Home en of ZIggo ooit gevraagd om je wachtwoord en gebruikersnaam? En dat notabene ook nog in het engels :wink:

    Nee, oftewel weggooien die handel!
     
  10. Dit zijn van die standaard spam mails die de ronde doen. Op de TU/e hebben ze er ook last van gehad.

    Vind het wel dat Ziggo/@Home eens een mail moet sturen dat zij het op deze manier nooit zullen vragen en dat het spam is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina