1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik krijg ziggo niet te pakken...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door leeuw1974, 16 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo

    Ik heb eindelijk vanaf 16 augustus eredivisie voetbal, wat een sukkels daar bij Zigggo inderdaad iedereen heeft weer een ander verhaal, nou het moment dat b.v UPC hier komt ben ik weg bij die ballentent, gewoon faxen naar het hoofdkantoor in Den Haag een stuk of honderd achter elkaar sturen maak ze maar gek doen ze ons ook
     
  2. Het hoofdkantoor zit in Utrecht....
     
  3. Vergoeding belkosten

    Schrijven Ziggo 21.8.08 vergoeding € 15,--zal z.s.m. gestort worden ter compensatie van in rekening gebrachte kosten voor vergeefse telefoontjes.
    ***** van Klachtenmanagement is nog aan het uitzoeken waar hij dit bedrag vandaan moet halen, want ik heb het nog steeds niet.
    Maar wachten waren we al gewend.:sleep:..dus nog ff geduld denk ik dan maar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2008
  4. compensatie

    Mijn ervaring is dat Ziggo geen geld overmaakt maar verrekend met de volgende nota`s. Als het om een compensatie gaat heb ik daar niet zoveel problemen mee, als er onterecht bedragen worden afgeschreven wel.
     
  5. Dat heb ik ook gehad, per 1 september 2008 Film1 opgezegt.

    Brief gekregen van Ziggo dat het per 1 september 2008 afgesloten zou worden, maar ondertussen kreeg ik wel zo'n Film 1 boekje en op de factuur werd het ook nog verrrekend. Erg slecht dus.

    Wat voor administratie systeem hebben ze?
     
  6. Dat komt omdat de factuur over september al in augustus wordt aangemaakt. Het factureringssysteem bekijkt welke abonnementen er actief zijn op de dag van het aanmaken van de factuur, en berekend hierop de abonnementskosten.

    Bij het aanmaken van de volgende factuur zal het systeem automatisch opmerken dat het op de vorige factuur te veel berekend heeft, en een correctie toepassen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina