1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik krijg ziggo niet te pakken...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door leeuw1974, 16 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Aparte actie... die mensen daar hebben zelfs niet eens een beetje iets te maken met het 0900 nummer... Laat staan dat ze iets voor je kunnen betekenen...

    Even tot 10 tellen en weer bellen zou ik zeggen...
     
  2. Ziggo

    Nou mensen het heeft geholpen binnen een uur door drie mensen van Ziggo terug gebeld, dus allemaal doen. :) :)
     
  3. Nou ik heb ziggo nog één keer gebeld, de laatste keer en met succes. Mijn hartslag is niet opgelopen van ergernis dit keer. De dame heeft me goed geholpen, maar het bleek maar al te duidelijk wat een zooitje het is momenteel.
    Ik schijn één of andere rekening niet betaald te hebben, de abonnees hebben een brief en acceptgiro gekregen, ik niet. Dat kan ook aan TNT gelegen hebben, anyway het was niet mogelijk om het te incasseren of wat dan ook. Ik moet nu wachten tot ik een herinnering krijg en hopelijk zonder boete of afsluiting.
    2e punt was dat ik wilde switchen van abbo, ze vertelde me dat het in orde komt > ik vertrouw daar maar op. (maar op één of andere manier is mijn vertrouwen niet echt groot na de fusie)


    pfff afwachten maar. :-|
     
  4. Check je PB

    Ik heb je wat info gestuurd hoe je het kan voorkomen te worden afgesloten...
     
  5. Ik ben net gebeld door ziggo, ze kreeg mij niet te pakken.

    Ze vertelde dat ze eindelijk mij te pakken had gekregen. Er is vandaag 5x gebeld en dat zal dus ong. 5min. in beslag hebben genomen. Ik heb me erg ingehouden om niet te lachen en sarcastisch te reageren. 5 min > ha ik zat al aan bijna 2 uur wachttijd op ziggo. :lol:

    Maar goed, bedankt :cool:
     
  6. Pffffffff, je bent niet de enige klant die gebeld zal moeten worden. Dus dan is 5 minuten best wel veel ;) En nu ben je gebeld en loop je nog te mekkere... uh klagen.
    Suc6 met je sarcasme, 'ons' blijft Hollander hè... 'Ikke ikke ikke...'
     
  7. Boehoehoe :cry:

    Eindelijk leek het te zijn gelukt, ik had iemand van ziggo aan de lijn.

    Als mijn problemen en wijzigen waren doorgenomen, en nu blijkt dat nog steeds niets is aangepast en verholpen, het enige dat geregeld is is mijn betaling.....................

    Ik wordt heeeeeeeeeeeel erg F#cking moe.
     
  8. Ik heb net opgezegd. Tenminste dat denk ik, want ik geloof niks meer wat gezegd en beloofd wordt, dat is dus ook de rede dat ik stop bij ziggo, ik wil er niets meer mee te maken hebben. Incasso heb ik teruggevorderd bij de bank als het goed is ben ik per 1 nov. ziggo-vrij.
    Toch knap, als je 6 mensen spreekt en geen één verteld hetzelfde. Niemand weet wat ik voor abbo hebt, hoe die is samengesteld en waarom het niet gewoon 3in1 Family, plus, pakket-B is, en waarom ik nog steeds iets van €70,- p.m. betaal.

    Wat een arremoe, te triest. Kom op ziggo stop nog maar een paar miljoen in een reclamecampagne en een paar in je zak.

    Misschien kost het me nog maar15 telefoontjes om het ook echt voormekaar te krijgen, maar dat heb ik er nu voor over. Ik hou een lijstje met personen bij hoelang ik ze gesproken heb, wat er beloofd is. Bovendien neem ik elk gesprek op, vinden ze heel prettig heb ik gemerkt. :)
     
  9. Vraagtekens bij de Ziggo Helpdesk/Klantenservice

    Ik heb een compleet Home/Ziggo pakket, dus telefonie, internet en TV. Ik zit nu al 28 uur zonder deze services.

    Na diverse malen bellen met de helpdesk had ik bij de laatse poging 't geluk dat ik iemand aan de lijn had die verstand van zaken had. Hij wist mij te vertellen dat gisteren sinds 14:55 mijn modem off-line was en dat er in de verdeelkast in de wijk een eindversterker (welke het signaal van de kast naar mijn huis toezend) defect zou zijn. Hij hoopte dat Ziggo de storing binnen 24 uur zou kunnen oplossen. Mooi om te weten, maar na 28 uur zonder telefonie/internet/TV heb ik met de klantenservice gebeld met de vraag wanneer ik herstel van de services zou kunnen verwachten. Men kon mij dit niet zeggen maar het kon langer dan 48 uur duren (!).

    Wat ik vreemd vind is:

    a) het verschil in kennis niveau van de klantenservice medewerkers. De één kan alleen noteren en de storing doorgeven, de ander kan een exacte diagnose stellen.

    b) dat men geen inzage in de monteurplanning heeft.

    Ik heb er begrip voor dat iets stuk gaat, maar dat men geen indicatie kan geven wanneer de storing gerepareerd word vind ik vreemd. Daarnaast ben ik van mening dat als men een totaalpakket van belangrijke services aanbied (zoals telefonie) men ervoor zorg dient te dragen dat er ook landelijk een dekkend service systeem op zit, waarbij de klant niet onwetend achter blijft. Mij heeft dit aan 't denken gezet. Wellicht is zo'n totaal pakket toch niet zo'n slimme oplossing.

    ltjl
    [​IMG]
     
  10. Ik moet je gelijk geven dat het vreemd is dat een service desk geen planning kan inzien, vraag me ook af of dit wel zo is.

    Dat de meeste medewerkers van de servicedesk geen verstand van zaken hebben komt omdat het een gewild studentenbaantje is en je dus over het algemeen geen mensen aan de lijn krijgt die verstand van zaken hebben. (en problemen vanuit een standaard matrix op proberen te lossen)

    laat je ook nooit afschepen met een antwoord dat niet bevredigend is, en noteer altijd met wie je gesproken hebt als je een toezegging hebt gekregen of iets afgesproken hebt met de medewerker.

    Jou landelijk dekking kan ik niet zo goed volgen???? je hebt gelijk dat het vervelend is dat je al meer dan een dag geen gebruik kunt maken van de ziggo diensten, maar (je zegt het zelf al) er kan altijd wat defect raken. Dan maakt het niet uit bij welke aanbieder je zit.

    tijd en vooraadbeheer van onderdelen zullen er mee temaken hebben.........

    erg vervelend dus, maar voor alle partijen niet onvoorkombaar........
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina