1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik krijg ziggo niet te pakken...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door leeuw1974, 16 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou, het leek erop dat ik gespaard bleef met de ziggo-problemen. > helaas.

    Er kloppen diverse dingen niet, en allemaal is het niet mijn schuld, maar gekomen na de fusie.


    Ik heb me helemaal suf gebeld, maar ik krijg nooit iemand te pakken. Vrijwel alle tijdstippen geprobeerd. In totaal heb ik denk wel 1 á 2 uur gebeld. Mailtjes worden niet beantwoord, ook wijzigen niet.
    Nu begin ik het echt zat te worden :x:x Zo erg dat ik ook de telefoonkosten terug wil en het liefst wil stoppen met ziggo. Echt superkwaad. Ik heb ooit iemand gesproken maar die kom me niet helpen, en ik heb ooit een bandje gehoord dat de wachttijd minder dan 1min39 bedroeg, maar na 35min. heb ik toch maar weer opgehangen.

    Begin radeloos te worden.
     
  2. kosten ziggo nummer

    Heb hier hetzelfde probleem.
    Ben al in Alkmaar geweest en ze gemaild.
    Hoor niks van ze!!!
    Ze incasseren wel...riekt naar oplichterij.
    Heb een aut. antwoord op mijn mail gekregen dat dit behandeld zou worden...Echter alweer 2 weken geleden en nog niks gehoord.
    Ik bel ze al niet eens meer...gesprek wordt toch gewoon verbroken
    als je na keuze 4 en 1 wordt doorverbonden.
    Verlang terug naar de Multikabeltijd....die stonden altijd en direkt
    voor je klaar.
    Succes.:evil:
     
  3. hehe je naam "soulmate" is nu wel erg toepasselijk. :):cry:

    Welke optie ik ook kies..... je hoort niet eens of er nog leven in de lijn is, geen aantal wachtenden > niks alleen een heel erg kort muziekje wat in een loop blijft.


    Voor de lol heb ik eens geprobeerd een nieuw abonnee te worden, en dus een ander nummer gebeld > hé vreemd (not) binnen 30seconde kreeg ik iemand.
     
  4. Beste Leeuw1974,

    Wat is er precies aan de hand? Wellicht kan je via deze weg geholpen.
     
  5. 1. Ik heb 2 smartcards, en allebei met extra pakket. Maar dat is nooit aangegeven op een bepaalde smartcard. Die 2e smartcard wil ik eigenlijk niet eens.
    2. Er schijnt een factuur niet betaald te zijn.
    3. Ik heb wijziging in abbo doorgegeven maar geen bevestiging of reactie.
    4. Ik vind het vreemd dat ik bij "mijn gegeven" 2x digitale tv zie, 2x 3in1 pakket, 1x telefonie z1 en 1x televisie z1 en 2x extra keuze pakket. Terwijl ik 1x 3in1 heb.
     
  6. Ik zou toch de helpdesk bellen.
    1. Een 2e smartcard, daar kan alleen een extra pakket op staan indien deze geregistreed is.
    2. Bel de helpdesk, daar kan je verder geholpen worden. Vandaag waren er vrijwel geen wachttijden.
     
  7. Zoals ik al schreef krijg ik nooit iemand te pakken, ik heb al zoveel combinaties geprobeerd. Misschien scheelt het dat ik overdag aan het werk ben en alleen na 17:00 uur kan bellen. Het lijkt erop dat ziggo dezelfde werktijden hanteerd, dat is niet erg, maar zeg dan niet dat de wachtijden zijn opgelost en wees dan geen serviceverlener.
     
  8. gelijk om 08.00 uur smorgens bellen dan heb je zo iemand te pakken
     
  9. 's Avonds is het over het algemeen vele malen drukker dan 's ochtends/'s middags.

    En nee, Ziggo hanteert niet de 09:00 - 17:00 werktijden. Het feit dat er 's avonds alleen veel meer mensen thuis zijn en dus ook bellen is echter (helaas) goed te merken.

    Mocht je Ziggo snel willen bereiken, dan zou het het beste zijn om 's middags of anders in het weekend (vooral zondag) te bellen.
     
  10. Bereikbaarheid

    Ik heb al maanden hetzelfde probleem eenmaal kontakt gehad veel beloftes maar niets nagekomen, probeer weer al dagen kontakt te krijgen bel naar hoofdkantoor in Groningen die zeggen heel bijdehand moet u het service nummer bellen MAAR DIE KRIJG JE NIET TE PAKKEN dus ga ik maar faxen elke twee minuten naar het hoofdkantoor 050-8534444:evil::evil::evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina