1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoiets moet ook, je moet wel eens telefonisch geklaagd hebben, anders is de kans op eventuele restitutie nihil. En dan natuurlijk niet nu pas bellen als je voor de afgelopen 5 maanden restitutie wil hebben ;), dan ben je een beetje laat en was de klacht ook niet erg genoeg schijnbaar, om te bellen ;)
     
  2. [​IMG]

    lijkt steeds beter te worden dat z2
     
  3. Het is weer een droevige vertoning:

    [​IMG]

    Andere servers zelfde resultaat :sleep::censored:
    Geeft niet hoor Ziggo, blijf maar lekker Alles in 1 pakketten verkopen, excuses aanbieden en geduld vragen. :rolleyes:
     
  4. mijn snelheid

    [​IMG]
     
  5. Hier in Heemskerk, 1962 niets te klagen,
    al sinds de overgang naar alles in 1 haal ik netjes de beloofde snelheden, op alle mogelijke tijden.

    [​IMG]

    Nu moeten ze alleen nog even de inlog problemen met de ziggo mailserver oplossen en dan ben ik helemaal happy.
     
  6. hier in regio Roosendaal

    [​IMG]
     
  7. Nog steeds een dikke prima:

    [​IMG]
     
  8. En een paar uur later wel weer aardig goed, erg "toevallig". Gisteren hetzelfde verhaal.

    [​IMG]
     
  9. Het gaat hier weer heen en weer. Gisteravond de HD gebeld en er komt zelfs morgen al een monteur....

    Vanochtend leek het weer goed te gaan.

    [​IMG]

    Maar een uur later...

    [​IMG]
     
  10. Alles in 1 extra zoal shet de laatste dagen sinds kerst is.

    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina