1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het lijkt er, mijns inziens op, dat de problemen in de regio alkmaar/hoorn zitten.
    Als ik zo kijk, dan zitten de meeste gebruikers met klachten op deze lijn.
    Wordt tijd dat Ziggo nu toch echt eens wat gaat doen aan dit probleem. Want ben bang dat er anders straks toch mensen gaan overstappen naar andere aanbieders (weliswaar ADSL, maar toch) Zit er zelf af en toe ook al aan te denken. Maar is pas de eerste keer dat ik echt problemen heb met de snelheid. (alleen wel balen dat het net weer in kerstperiode moet vallen als je de hele dag thuis bent ::oyeah:)
     
  2. Dit is mijn down voor een z3 internet abonnement tegenwoordig Ik overweeg mijn betaling voor Z3 met eenzelfde percentage te verlagen als de snelheid.
    [​IMG]
     
  3. up en downloadsnelheid.

    je heb helemaal gelijk, als we stoppen met betalen of de bedragen aanpassen aan de gemiddlde snelheid, zal er mischien wel wat gebeuren, of we moeten een hoop herrie gaan schoppen op het nieuwe kantoor hier in hw.
    hein
    :frons:
     
  4. En dit is de snelheid van de server in Amsterdam
    [​IMG]
     
  5. Nou het is hier in Den Helder al bijna 4 weken klote, echt klote dus. Zou ook 30Mb down en 3 Mb up moeten hebben, maar daar kom ik niet aan. Loop al 3 weken te bellen, en elke keer zouden ze terug bellen voor een afspraak met de monteur, maar zelfs dat werd niet gedaan. Nu uiteindelijk na 3 weken en kwaad opbellen komt er een monteur. Ook dat duurd weer 2 weken voordat hij komt :roll:

    Al met al zit ik zometeen al 4 tot 5 weken met een ruk verbinding, en ik kan je nu al vertellen dat de monteur voor jan lul komt, want alles hier in huis is gewoon goed aangesloten, en werkt op zijn tijd ook wel eens goed. Het is gewoon een probleem hier in mijn buurt wanneer het druk is.

    In ieder geval heb ik mijn automatische incasso ingetrokken, en ik betaal gewoon wanneer ik dat zelf wil, dus pas als ik een stabiele verbinding hebt waar ik duur voor betalen moet.

    [​IMG]
     
  6. Begrijpelijk, alleen niet slim. Zo haal je jezelf alleen maar extra kosten op de hals, want zij blijven gerechtigd een incassobureau in te schakelen. En nee, ik verdedig Ziggo niet, maar het is niet zo dat je dienst het helemaal niet doet. Zoals ik al zei, compleet begrijpelijk wat je doet, maar je snijdt alleen jezelf in de vingers.
     
  7. [​IMG]

    Vanuit Emmen, met Alles-in-1 Plus pakket. Upload blijft enigszins achter, voor de rest prima...
     
  8. De upload blijft hier ook enigzins achter (Assen), maar de download is wel goed.
     
  9. [​IMG]

    Snelheid in Hoogeveen ook goed. (Alles in 1 plus)
     
  10. Heb vanmiddag contact gehad met de HD van Ziggo. Ze zijn de komende 6 tot 8 weken nog bezig met het upgraden van het netwerk.
    Als het na die periode nog steeds niet conform de waardes is, dan gaat er een brief uit naar Ziggo met daarin een vraag om restitutie van abonnementsgeld omdat ik namelijk een snelheid heb die niet bij mijn abo-vorm hoort (veel te laag).

    Het lijkt me alleen wel handig, ook voor andere abonnee's, om melding te maken van de snelheidsproblemen bij de HD. (inclusief een paar speedtest-uitslagen) Dan hebben ze in elk geval een melding staan en dat kan volgens mij wel weer makkelijk zijn wanneer je een claim plaatst voor restitutie.
    Hebben ze namelijk een referentiedatum.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina