1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    [​IMG]

    Moet wel zeggen dat dit op zondagmorgen was :)
     
  2. Hallo, heb site gevonden waar deze uitleg op staat:
    http://pflog.net/dsl_overhead/

    Johan



     
  3. [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Dacht afgelopen week het gaat de goede kant op, maar helaas. Dus dat wordt toch de monteur maar laten komen morgen. Misschien dat ze dan iets kunnen vinden, want dit is toch niet echt de snelheid die je verwacht met alles in 1 extra (20 mb/s).
     
  4. En ik hoop nog steeds dat mijn probleem met "Alles in 1plus" wordt op gelost.
    Er stond nog een ticket open van 28 november 2008 voor de technische dienst van Ziggo.
    Er is nu weer een nieuw ticket aangemaakt, ook voor de technische dienst, en mijn klacht zou nu binnen drie dagen op gelost zijn.
    Ik ben bang dat ook dit uit het grote smoezen boek komt.
    M.a.w. ik heb hier grote twijfels over.

    Dit is geen "Alles in 1 plus" maar lijkt meer op "Internet Z2"
    [​IMG]

    Harry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2008
  5. Goede link!

    In het algemeen, waar het mij om ging, uitleg van zowel kabel als DSL zodat het verschil duidelijk word. Deze uitleg betreft enkel DSL, het Kabel gedeelte ontbreekt nog.
     
  6. Alles in een extra 20Mb/s

    :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2008
  7. Hallo lotgenoten
    Ook hier in Hengelo postcodegebied 7558 in het weekend en van af een uurtje of 5 in de middag gaat de snelheid met meer dan de helft naar beneden
    Bellen heeft geen enkel zin het is of de bekabeling hier bij mij thuis of de wandcontactdoos maar NEE HET LIGT NIET AAN ZIGGO HET IS GEEN CAPACITEITSPROBLEEM Dus mensen niet meer zo zeuren en kijk bij je zelf want daar zit vast wel een heel dik probleem, het zal wel aan ons liggen.
    Fijne feestdagen en hopelijk een snel 2009.
     
  8. [​IMG]

    :cry: :cry: :cry: :cry:

    Woorden schieten tekort.
     
  9. Advies van de Helpdesk wat ik kreeg, haal uw modem een nachtje van de stroom af, dat heeft u morgen de snelheden waar u recht op heeft.
    citaat: uit het grote smoezenboek hoofd stuk 27 pagina 2317

    Dit zijn de snelheden die ik haal met het "Alles in 1 plus" pakket.
    Of is dit soms het beruchte "Alles in 1 min" pakket?
    [​IMG]

    De tranen schieten je in de ogen bij zulke snelheden.

    Harry
     
  10. [​IMG]

    nog niks te klagen op moment hier
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina