1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Afspraak gemaakt voor vrijdag 28.11..
    Komt monteur en neemt nieuwe modem mee..

    Nu ff storingsformulier invullen... TV ligt plat...
    Zo blijf je toch bezig en kun je niet vervelen met dit
    slechte weer in het weekeinde..

    :pompom::pompom:
     
  2. Maandagochtend 6.30 uur.

    [​IMG]

    Volle snelheid :applause:
     
  3. Nog steeds geen volle snelheid,
    "Alles in 1 plus"

    [​IMG]

    Harry
     
  4. Dit is me gevraagd om te testen. Ik had ook niet de illussie dat het alleen aan de server in Alkmaar lag.:wink:
     
  5. Dat is je gevraagd, snap ik en toen werd er meteen een afspraak gemaakt voor een monteur zeker? En ik blijf het tot in het vervelende zeggen: klachten (inclusief postcode bepaalde regio) stapelen op, dat moet toch gezien worden?

    Maar goed, misschien zijn het verouderde systemen waar men mee werkt (weet ik verder ook niet), maar een supervisor ziet toch ook de stroom klachten?

    Net weer even 2 tests gedaan, het 'lijkt' weer te werken, maar het kan ook door de rust komen rond dit tijdstip. Ik ben benieuwd wat vanavond ons brengt.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Ze stellen wel meer domme vragen bij de HD. Ze gaan er vanuit dat niet iedereen een volleerde ICT'er is (ben ik toevallig wel).
    Die monteur komt al bij overburen, die dezelfde problemen hebben. Hij zal het thuisnetwerk wel gaan controleren. Daar ligt het dus ook niet aan als de hele regio klaagt. :wink:

    Ik ga vanavond weer testen.
     
  7. Hier werkt het op dit moment ook nog steeds goed.
    Met downloaden van grote bestanden heb ik én de goede snelheid én constant signaal. Die had ik de afgelopen dagen beide niet.
    De uploadsnelheid is nog steeds nog helemaal goed.

    Alleen speedtestest.net en speed.io geven vreemde resultaten.
    De eerste knalt herhaaldelijk door het plafond en de tweede geeft te lage waarden aan. En dat bij meerdere testpogingen. Zal wel aan de testmethode liggen (te kort). Nou ja als de echte snelheid blijft zoals ie nu is dan is het probleem verholpen.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Om hier toch even kort op in te haken. Nee een HD gaat er inderdaad niet vanuit dat iedereen ICT-er is, en daarbij is het ook onmogelijk dat een HD-er iedereen maar op zijn woord gelooft dat hij/zij ICT-er is. Trust me, heb in het verleden op de HD gewerkt van een grote ISP, en er zijn zat mensen die claimen ICT-er te zijn, en verstand van zaken te hebben die antwoorden uitkramen die echt kant nog wal raken, en waaraan je direct al kan afleiden dat ze enkel claimen ICT-er te zijn om maar van de vragen af te zijn. En dat zijn er meer als je denkt/wenst.

    Wat ik hier enkel mee wil zeggen is, een goede HD-er gelooft een klant niet op zijn/haar blauwe ogen en uitspraak dat hij/zij een ICT-er is en dus verstand van zaken heeft. Een goede HD-er past wel zijn niveau aan naar de klant. Op die manier kom je er ook snel genoeg achter of hij/zij daadwerkelijk verstand van zaken heeft. Mijn ervaring is dat 8 op de 10 dan snel en vkeihard door de mand vallen.
     
  9. Het is natuurlijk ook dom om dat soort uitspraken te gaan doen (door klagende klanten) om enkelt van die vragen af te zijn. Als je gewoon goed je klacht omschrijft en vertelt wat je er zelf al aan hebt gedaan met onderbouwing, dan komen we vanzelf op een punt samen waarbij de HD (als degene goed is) als check alleen even de lijn gaat doormeten. Zo is het afgelopen weekend gegaan. De ene HD'er zag de modem niet en de andere HD'er (die 'meer mocht' zag de modem wel, dmv een ander tooltje uit het MK tijdperk). Dit verklaarde zoveel dat er gelijk op andere acties over is gegaan en er niet meer over een monteur werd begonnen. Dat bedoel ik alleen maar te zeggen... de goede HD'ers zijn er nog wel, die zich echt voor het vak interesseren en ja, had hij ook weer eens een verzetje ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2008
  10. Natuurlijk is dat zo. Het was ook niet hatelijk bedoeld naar de HD toe. Ik zeg al, dat ik "toevallig" wel een ICTer ben. De HD medewerkers moeten die vragen gewoon stellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina