1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ALS er maar melding wordt gemaakt.Ik heb er ook al meerdere verstuurt van ik met het net als jou en vele anderen ook spuugzat. De vraag is alleen wanneer ze eens reageren op die formulieren. Normaal is dat niet zo snel.
     
  2. als de problemen in postcode 15XX en 16XX zitten dan praten we over heel wat gebruikers... lijkt me dat als het zo traag blijft dat we dan maar eens wat moeten gaan posten op forums etc bij kranten,zd-net enzovoort, mogelijk dat dan een wat gaat gebeuren, want ook op de website van Ziggo niks te vinden van storingen.... of zijn ze soms ingesneeuwd daar ?
     

  3. Voeg daar ook maar 14XX aan toe.
     
  4. zullen we er eens een poll van maken om te zien in welke postcodegebieden nu de problemen zitten ?
     
  5. Nog een klachtenformulier gestuurd.
    Het lijkt wel steeds beroerder te worden.
    [​IMG]
     
  6. Ze schijnen het nu door te hebben bij Ziggo. Staat eindelijk een melding op hun site. Nu maar afwachten...
     
  7. [​IMG]

    hier idem

    [​IMG]
     
  8. Waar zie je dat staan. Ik zie alleen maar staan.

    Groepsstoring
    sinds zondag 23 november 14.51 uur
    Op dit moment is er een storing betreffende Mijn Ziggo. Ook kunt u problemen ondervinden bij het aanmaken van een nieuw e-mail wachtwoord of Mijn Ziggo wachtwoord. We verwachten dat het probleem in de loop van de avond is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
     
  9. Voor mijn postcode 1531 staat er:

    Groepsstoring
    van zondag 23 november 14.51 uur tot zondag 23 november 14.52 uur
    Op dit moment is er een storing op alle diensten in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

    Ik hoop dat ze ook in de andere gebieden bezig zijn, ondanks dat dit niet op hun site vermeld staat.
     
  10. Wou.. postcode 6462... ik ben weer online
    maar de snelheden zijn ook hier zwaar Kl###

    Internet was helemaal weg en ik moest de modem helemaal resetten
    "Reset All Defaults" Heeft ca. 20 minuten geduurd voor die weer was opgestart.
    Zit nu op een andere Frequecy dan eerst maar wat mij het meest opvalt,
    bij Upstream Power Level staat nu [5] QPSK in plaats van 16QAM..

    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina