1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik woon in hetzelfde dorp en ook vandaag weer ellende. Enkel 's nachts en 's morgens vroeg is de snelheid nog enigszins redelijk maar nog steeds niet zoals het hoort. En dan de helpdesk maar beweren dat het probleem bij mij thuis ligt. Yeah right.
    [​IMG]
     
  2. Bij mij dus ook niet he. Waarom was de snelheid bij Multikabel wel altijd goed? Ik heb alleen een ander routertje. Maar om de HD medewerkers voor te zijn, heb ik die bij de test er tussenuit gehaald en het kabelmodem gereset. Volgens verwachting hielp dat nix.:evil:
     
  3. Ik woon ook in jouw postcode gebied (1657).
    Ik had gisteren helemaal geen internet, ik kon niet eens met de helpdesk bellen....en die mazzellaars in (2 posts boven je oorspronkelijke post ) wognum met hun 16kb/s ik ben daar nog steeds jaloers op, ik zit nu met 800baud of helemaal geen verbinding...
     
  4. Ik heb tegen beter weten in toch ook maar weer die testen gedaan maar inderdaad, maakt geen verschil. Ook wel logisch aangezien er zovelen zijn die deze week last hebben met exact dezelfde verschijnselen.
    Heb jij trouwens ook last van een storende telefoonverbinding. Die hapert als een gek en dat klinkt niet echt fijn.

    Ze passen op hun site steeds de einddatum van de storing aan en vermelden daarbij dat de storing is opgelost. Zo heerlijk die valse informatie. Nu is de storing hier om 11:44 opgelost. Niet dus....
     
  5. Nee mijn telefoon doet het goed. Nu internet nog :roll:
     
  6. Een kennis van mij in Wormer heeft dezelfde internet en telefoonproblemen. Als je dan mijn relaas hier leest dan trek je toch de haren uit je kop dat Ziggo zo idioot bezig is.
    Hier mijn relaas met de helpdesk: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=130515#post130515

    Een kennis van mij in Wormer heeft dezelfde internet en telefoonproblemen.
     
  7. ook hier in enkhuizen slechte telefoonconnectie :evil:, en zeer sterk schommelende internet :?

    [​IMG]
    test van 13.48 uur download moet rond 19000 kb/s liggen
     
  8. Wognum

    Hier in Wognum (postcode) is het ook slecht met de download snelheid:

    [​IMG]

    Dit is een Internet Z3 abbo en zou dus richting de 12000 moeten......
    Upload komt wel in de buurt van de 1500.
     
  9. Bel ook allemaal naar Ziggo. Misschien krijgen ze het een keer door dat het in depostcodegebieden 15xx en 16xx niet helemaal pluis is.
     
  10. Spuugzat

    zou wel willen bellen..... maar 15 minuten aan de foon hangen via een niet of nauwelijks werkende telefoon is geen optie en bellen mobiel gaat me te ver , ik zou zeggen gewoon iedereen storingsformulier invullen op de website en dan niet 1 keer maar gewoon elk uur weer, wellicht dat ze dan eindelijk eens wakker worden daar, want ik weet niet hoe de rest er over denkt maar ik ben het nu echt SPUUGZAT:evil::evil::evil::evil::evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina