1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier (regio Alkmaar) al een paar dagen gemiddeld op een kwart van de normale downloadsnelheid. De upload is ook lager. En de verbinding is ook niet constant. Ik kan geen streams kijken want om de paar seconden een onderbreking. Ik wordt er schijtziek van.
    Op de site van Ziggo stond dat de problemen om 18:45 uur die tijd passen ze ook steeds aan volgens mij) waren opgelost. Nou hier nog steeds niet.
    :evil: Sinds Ziggo alleen maar ellende.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2008
  2. Postcode-gebied 1687 is nog slechter. Downloadsnelheid 15 kb/sec.!!

    Dit is al enige dagen zo en op hun site wordt er niet over gerept.
     

  3. Die snelheid heb ik ook nog een uurlang gehad, gelukkig niet erg lang. Maar inderdaad vermelden ze niets op hun site. En storingsformulieren invullen heeft blijkbaar geen zin. En over de helpdesk heb ik het helemaal maar niet. Wat een stel sufkoppen daar.
    Multikabel had nooit moeten opgaan in Ziggo.
     
  4. Postcode gebied 1657 hier en heb hetzelfde. Vanmiddag helpdesk gebeld en kreeg een of andere medewerker die meldde dat hij zeker wist dat het aan mijn netwerk lag. Wat een grappenmaker. Vertelde hem dat ik zelf systeembeheerder was en dat hij iemand anders voor de gek kon gaan houden.

    Wist em uiteindelijk wel zover te krijgen dat er maandagmorgen een monteur langs komt. Niet dat dat wat uit zal maken want het probleem ligt niet bij mij thuis.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2008
  5. Zo zou ik me bijna gaan voelen, om de een of andere reden voelt het toch wat anders. :rolleyes:
     
  6. In postcodegebied 1531 (Wormer) heb ik momenteel een snelheid van 200 kb/s. Ik moet 1.8 MB/s hebben. (getest met speedtest.multikabel.nl)
    Dus ook niet vooruit te branden.
    Getest zonder router, dus direct aangesloten en kabelmodem gereset.:evil:
    [​IMG]
     
  7. Hier postcode 6462 is de downlaod goed maar de upload
    is 50% en de site's openen traaaaag

    [​IMG]
     
  8. Hier kun je een topic vinden waarin er nu steeds meer plaatsen problemen krijgen met de snelheid. We proberen de HD te bewegen om hier naar te gaan kijken via een grote geheel omdat iedereen nu een monteur krijgt na melding en dit is geen probleem wat bij ons thuis ligt. Als je wilt dan ook even de HD bellen en melding ervan maken.
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=130484#post130484
     
  9. Ik heb in ieder geval een email formulier naar de Ziggo HD gestuurd.
    Ik bel er ook nog even achteraan. Bedankt voor je tip.
     
  10. Zal wel met het weer te maken hebben...

    Hier is het iig nog oké :applause:

    [​IMG]

    TIP: http://www.upc.nl/speedtest/ is ook wel goede test en makkelijker snel achter elkaar te doen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina