1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het was al dramatisch de laatste weken met als dieptepunt vandaag.
    Dit is er over van mijn power abbo.


    [​IMG]
     
  2. "Alles in 1 plus" postcode 5403
    [​IMG]
    Alleen moest de de upload nog wat beter worden.

    Harry
     
  3. Nou ik wil echt niet terug naar Donderdag, toen had ik nog een snelheid die behoorde bij "Internet Regelmatig" van @Home.

    Harry
     
  4. Ja en ook op mijn ervaring,

    Harry
     
  5. Inderdaad.

    In de tussentijd even wat berichten verwijderd, geen zin om de oorzaak van een nutteloze discussie te zijn.

    Yes!

    [​IMG]
     
  6. Dus eigenlijk wordt ik maar verwend met mijn Alles in één Plus Internet Z2 snelheid. :pompom::oyeah:

    [​IMG]
     
  7. Lucky bastard! :pompom: :schater:
     
  8. Vandaag een brief binnengekregen met modem activatiecode en wachtwoord. Het gaat om wijziging van @Home in Ziggo Alles-in-één Plus. Wat moet ik hier mee doen, heb de modem gereset en vervolgens snelheid gemeten via speedtest:

    [​IMG]

    Komt dit overeen? Geen idee namelijk.

    Voor het resetten viel de internetverbinding overigens ook om de twee uur een paar tellen weg. Kan dit te maken hebben met het onlangs installeren van draadloze verbinding? Na het resetten (nog) geen last van gehad.
     
  9. [​IMG]

    Bijna altijd zit ik op deze snelheid met alles in 1 plus.

    Je activatiecode met wachtwoord heb je pas nodig als je een ander modem krijgt, dus de brief goed bewaren.
     
  10. Misschien wat off-topic. Ziggo heeft mij een schadevergoeding aangeboden. Zit sinds 2 maanden met een wankel signaal, download maximaal 4 van de 20 mbit.
    Ik hoef 3 maanden geen internet kosten te betalen.
    Toch ook weer netjes, dus ik wacht af wat er op 1 dec gebeurd.

    Overigens hoorde ik via een monteur dat men dan overgaat op een ander netwerk en het dan weer goed zou moeten gaan.

    Ik hoop het, en ook voor jullie. Registreer je klacht bij Ziggo en dan kun je na een maand al geld terug krijgen !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina