1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat heb ik ook op diverse manieren gedaan, geen reactie .......
    Mocht jij wel enige respons krijgen ontvang ik graag een PM met de methode die je hebt gebruikt.

    Het gaat mij niet om compensatie o.i.d. maar om eindelijk de snelheden te krijgen die bij mijn pakket horen. Alle pogingen hebben niets opgeleverd.De laatste belofte van vorige week door de helpdesk, binnen vijf werkdagen de goede snelheden, is helaas weer niet nagekomen. Ik wil ook helemaal niet opzeggen. ADSL is uiteraard wel leverbaar, maar vooral gezien de maximale upload van 1 mbit voor mij geen alternatief.

    Als het nu bestellen van Alles in 1 extra er voor zou zorgen dat ik wel de bij het pakket behorende snelheden krijg doe ik dat direct. Gezien de ervaringen ben ik echter bang dat als ik dat doe het systeem van Ziggo helemaal op tilt slaat.

    Alles werkt goed,behalve een gedeeltelijk inlogprobleem met Mijn Ziggo. Mijn snelheid is constant 5200/960. dus geen problemen met bekabeling, modem, router etc. Ik zou het echter wel heel erg waarderen als ik nu eindelijk gewoon 8000/1500 of 10000/1500 zou krijgen.

    Als er iemand is, een forumlid, een Ziggo medewerker of wie dan ook, die mij een tip kan geven wat ik nog kan proberen hou ik mij van harte aanbevolen.:thankyou:
     
  2. Sorry, Alkmaar gaf tot gisteren altijd goede resultaten.

    Harry
     
  3. Als wij jou een tip willen geven zullen we wat meer informatie van je nodig hebben, zonder deze informatie is hier weinig over te zeggen, ook door een medewerker. Je geeft aan dat het geen bekabelingsprobleem is, maar om wat meer inzicht in de en jou situatie te krijgen ga ik er toch ook naar vragen:

    Zou je willen aangeven hoe het een en ander bij jou gerealiseert is?
    - Waar bevind zich het AOP
    - Waar is het modem aangesloten
    - Indien uit te lezen, wat zijn de signaalwaardes van het modem?

    - Heb je een router in gebruik? Zo ja, wat voor merk/type, en heb je het ook zonder de router getest?
     
  4. Na het er tussenuit halen van de Tratec MSB krijg ik deze waardes:

    [​IMG]

    Helaas heeft de beroerde snelheid daar niets mee te maken:

    [​IMG]
     
  5. [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Met router, zonder router (sitecom of linksys) op drie verschillende pc`s. Allemaal hetzelfde, de "nieuwe" snelheden van internet Z2 en niet van Alles in 1 plus :cry:

    - Waar bevind zich het AOP: In de huiskamer, daar komt de groene coax direct binnen.
    - Waar is het modem aangesloten : Met het korte snoertje van Ziggo, direct naast het AOP. Kabel ook al vervangen.

    - Indien uit te lezen, wat zijn de signaalwaardes van het modem?

    Modem:

    [​IMG]
     
  6. Zit zoals ik een beetje had verwacht wel veel verschil tussen de inkomende signaalwaardes. Nu heeft dat zoals je aangeeft geen invloed op de snelheid, maar om evt/mogelijke problemen in de toekomst met het signaal te voorkomen.

    Zit er een schakelaar/regelaar op die MSB waarmee je de versterkingsfactor voor het inkomende signaal op die data uitgang waar het modem op zit lager/uit zou kunnen zetten?
     
  7. Je signaalwaardes is in elk geval niets mis mee, die zijn prima in orde. En als de snelheid met alle testen met en zonder router ongeveer gelijk uitkomt ben ik bang dat wij behalve de medewerkers hier op het forum, wij je hier niet veel verder kunne helpen en je Ziggo nodig hebt om dit probleem op te lossen.
     
  8. Daar was ik al bang voor. :cry: Bedankt voor je reactie.
    Met de Ziggo helpdesk wil het niet echt lukken .........
    Als een Ziggo medewerker dit leest zou ik het zeer op prijs stellen om toch nog een keer advies te krijgen.
    Ook over eventuele risico`s als ik nu extra zou bestellen. Heeft dat zin, of gaat het dan misschien helemaal mis ?
    Uiteraard is het volgens de klantenservice geen probleem, alleen heeft mijn vertrouwen daarin ietwat schade opgelopen ....
     
  9. [​IMG]

    Ziggo is blijkbaar toch bezig de snelheden te verhogen.
    Zulke snelheden heb ik nog nooit gehaald.

    Harry
     
  10. Ze zijn al ver klaar heb ik het idee ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina