1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. dan heb ik op een verkeerd draadje gereageerd,excuus.
    maar als u even wat andere postings van mij die met deze problemen te maken hebben had gelezen,had u kunnen zien dat ik de MGV juist een pluim gaf en waardeer hoe jullie je best doen voor de klant,ook heb ik mijn begrip er al voor uitgesproken.

    maar dat ik al zo lang met dezelfde problemen zit en het steeds erger word,en het maar moet blijven stellen met "geduld en word aan gewerkt" komt bij mij dan op een gegeven moment m'n neus uit.
    en daarom heb ik dat woord gebruikt,ik wil niet uit frustratie in schelden overgaan.

    dus vandaar.

    ik moet goed lezen maar u ook graag.
    en laten we deze discussie nu aub niet gaan voeren,want zo raakt mijn probleem wéér ondergesneeuwd.


    mijn vraag: hoe kan het toch dat toen het MK was ik wel altijd en ieder moment van de dag 15,5mbit haalde,en sinds de fusie niets anders dan problemen heb,terwijl iedereen zegt dat er niets aan het netwerk verandert is.

    op die vraag krijg ik ook al heel lang geen duidelijk antwoord.
    dat van die glasring bij Alkmaar was al bekend bij MK maar alles deed het wel gewoon goed.[de upload was mij bekend dat die niet gehaald kon worden]
     
  2. Je quote mijn reactie op de vraag aan jack2007 om zich aan de forumregels te houden. Schelden is niet gewenst, daar schiet je niets mee op. Wat dit met het vervolg van je reactie te maken heeft snap ik niet.

    Maar jouw beschuldiging (want anders kan ik dit niet vinden) dat wij het niet op zouden nemen voor de gebruiker en alles bagatelliseren ben ik het niet eens.

    Misschien moet je even de tijd nemen om te gaan lezen in het forum. De problemen met snelheid vanuit een deel van noordholland naar Alkmaar lopen al sinds december 2007.

    Hierover is al heel veel contact geweest met Multikabel en Ziggo later. Er is nog steeds geen oplossing voor. Maar daar kun je ons niet op aankijken. Blijkbaar is het probleem erg moeilijk....

    Hopelijk wordt dit opgelost met de uitbreidingen waar nu (voor december) aan gewerkt wordt, dat is nog niet klaar.

    Makkelijk om te roepen dat wij er niets aan doen als je zelf niet de moeite neemt om even te informeren wat er werkelijk speelt voordat je gaat posten...:no:
     

  3. aan u hetzelfde.
    ik heb in andere topics die over hetzelfde onderwerp jullie juist een pluim gegeven voor wat jullie doen.

    maar ik krijg geen antwoord op een paar vragen die ik heb gesteld,al een hele tijd niet en dan voelt het inderdaad voor mij alsof jullie met ziggo mee wegkijken.

    mag dat?

    dat weet en wist ik van dat probleem "vanaf 2007" maar ik heb daar NOOIT last van gehad,dit is pas sinds de fusie.
    het KAN hier dus wel gewoon goed lopen,ik haal nu nog maar 900kb op ieder moment van de dag.
     
  4. Nu ik de sneheid verhoging al heb
    [​IMG]

    gaat het de goede kant op ik mag echt niet klagen
    Met mijn alles-in-1 plus pakket

    Maar wat ik al eerder aangaf
    Wanneer je bij AH een literpak melk koopt.
    En je hebt dit pak betaald, hoeveel melk verwacht je dan dat er in het pak zit?

    1 liter toch?
    Dus wil je dat krijgen, waar je voor betaald.

    Dat geldt dus ook voor een internet provider.
    Wanneer je betaald voor een product, dan je verwacht dus ook dat je het product geleverd krijgt, waar je voor betaald. En niet minder.

    En dus ben ik voorstander van een hogere snelheid leveren, dan waar de klant voor betaald. Zodat een dip in de snelheid wordt opgevangen door de extra snelheid.

    Mart
     
  5. Jam met alle respect, maar in een communicatietraining is zo een beetje het eerste wat men verteld: Als je een pluim uitdeelt, en die op een ander vlak wegveegt (zie de quote die Cees heeft neergezet) haal je de pluim onderuit, en is die dus zinloos geworden.

    Vandaar de discussie waar jullie nu in terecht zijn gekomen...


    Net zoiets als: 'mooie trui heb je aan, maar een blauwe staat je beter'

    Sorry duidelijker kan ik het niet uitleggen :wink:
     
  6. je hebt gelijk,en laten we die discussie aub stoppen.
    ik waardeer jullie werk en inzet enorm.

    maar jullie moeten nu wel kunnen begrijpen dat ik steeds bozer word op ziggo <--
    ik zal dat niet meer op jullie afreageren,en even tot 10 tellen als ik weer wat post.

    krijg ik nu aub antwoord op mijn vraag? :rolleyes:
     
  7. Lekkere info, 2 linkies
    Mart
     
  8. Terug van het werk...
    Nu is de upload weer redelijk maar de download veels te laag....

    Wat is toch gaande????? Ik heb er een hekel aan maar ga toch eens
    de modem resetten....

    [​IMG]
     
  9. Het onderwerp van dit draadje is toch "Post je snelheid"? :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina