1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post je snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door almodovaris, 15 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik noem het sicko omdat ik er ziek van wordt dat ik al 2 maanden niet behoorlijk kan gamen of downloaden, en dat het probleem maar met mooie woordjes wordt afgewimpeld. Ze doen er niets aan, en het heeft mij al een goede bult geld aan telefoneren gekost omdat ze zelf niet bellen ondanks alle beloften.
    Dat is toch geen schelden ????

    Die beloften zijn onderhand niets meer waard en morgen ga ik wederom bellen, alleen zal dit de laatste keer zijn. Als het probleem niet binnen twee weken is opgelost zeg ik de gehele boel op wegens wanprestatie. Overigens heb ik contact met het programma Radar en er is een goede kans om mijn ontevredenheid eens op nationale tv te spuien.

    Huidige snelheid:2300 KB/s
     
  2. Beste CeeS,

    wanneer nemen jullie het nu eens op voor de "gebruiker" ipv alles mee weg te bagatelliseren met ziggo ?
    het is toch niet normaal dat alles in MK gebied wel goed werkte en er nu sinds de fusie behoorlijk veel mensen al een lange tijd met problemen zitten?

    ik snap heel goed dat de MVG niet alle problemen rond Alkmaar zomaar even kunnen oplossen.
    maar een beetje meer druk op de ketel naar ziggo toe kunnen jullie best bewerkstelligen.

    het zijn nu echt geen op zichzelf staande "incidentjes" meer,dat kunt u toch niet ontkennen?
     
  3. Nu is mijn download goed maar de upload is minder...

    Wat is toch gaande????

    [​IMG]
     
  4. [​IMG]

    En dit noemt Ziggo "Alles in 1 Plus"

    Harry
     
  5. Wil hier even op inhaken.

    Zelf ook in het MK gebied. Ik vind de algemene service van Ziggo slecht. Emails niet beantwoord, ook op brieven wacht ik nog op een reactie. Hdd recorder veel te laat verstuurd(geeft niet maar laat het even weten ipvis onderweg) etc etc.

    Ik wil wel een pluim geven aan de medewerkers die hier klanten proberen te helpen, zoals saywhat e.a.

    Ik hoop echt dat de onstabiele snelheden snel worden opgelost(lijkt echt met drukte te maken te hebben, 's nachts en overdag wel snel, rond 19:00-23:00 super traag)

    Moet wel zeggen dat het me aansprak dat Ziggo zelf ook zegt dat het niet zo goed ging, beter kon, en dat service 'inhouse' aangeboden gaat worden ipv inhuren van buitenaf...

    Maar zou mooi zijn als ze dit dan even communiceren per brief, met een korting van X% bijvoorbeeld voor december als kerstcadeau weet ik wat....PR kunnen ze nog heel wat leren :)
     
  6. @meermeer : Dat u op snelheid reageert, tot daar aan toe, echter de rest van uw reactie was elders op het forum meer op zijn plaats geweest.
     
  7. Is toch ook logisch? Niet iedereen weet hier wat degene met problemen allemaal gedaan heeft in de tijd voorafgaande aan het melden van deklacht hier. Dus is het logisch dat bij iedereen eerst gevraagd wordt of de modem al gereset is. Aan de hand daarvan kan je verder gaan. Is toch heeeeeeeel erg simpel?

    Foutoplossing eerste klas lagere school :D
     
  8. Alhoewel ik geen Cees heet, Heet de feitelijke situatie weergeven tegenwoordig ook al
    bagatelliseren ? U stelt dat de MGV in deze niets voor de gebruiker doet. Knappe conclusie, zonder
    dat u achter de schermen meekijkt.

    Dat het veels te lang duurt en dat het "erger lijkt" te zijn geworden zien wij uiteraard ook en
    hebben dat zeker tig keren kenbaar gemaakt. Soms hebben wij ook wel de neiging "geef maar een
    schroevendraaier". Maar zo werkt het niet helaas.

    Leggen wij de situatie uit dan "spannen wij samen met Ziggo", duurt het te lang dan "lopen wij niet
    hard genoeg". Kortom waarom mogen wij als MGV meeprofiteren van de onvrede die er over Ziggo heerst ?
     
  9. goed lezen leer je ook op school. :wink:

    als je even goed kijkt zijn er steeds meer mensen uit het MK gebied met dezelfde problemen,die ook al aangeven dat ze de modem al gereset hebben en dat het nu weer hommeles is.

    ik lees meestal even het hele topic door zodat ik bij de laatste bijdrage van iemand weet waar het over gaat,zodat ik niet hoef te vragen "heb je je modem al gereset"

    maar goed dat daar gelaten, is er nu al wat bekend over regio Alkmaar en de genoemde problemen?
    op de storingspagina staat namelijk niets en doet men nog steeds of het probleem niet bestaat bij Ziggo,de helpdesk [regio alkmaar] is niet te bereiken zo druk.
    er was bij MK al bekend dat er problemen zijn met de glasring Alkmaar,maar daar was men in ieder geval eerlijk in.

    het is toch niet de bedoeling dat ik keer op keer weer specifiek punt voor punt uit moet gaan leggen wat mijn problemen [die al spelen vanaf de fusie] op te schrijven?

    de docsis upgrade naar 2.0 is hier gebeurt op het mcmts volgens saywhat op 12 en 13 november,maar ik haal nog minder dan de helft van mijn snelheid en dat is constant zo en dus niet alleen in de spitsuren,waar ik overigens ook helemaal niets van zou moeten merken.
    mijn verbinding is ook zeer onstabiel.
    toen het nog MK was haalde ik mijn oude snelheid [16mbit] altijd en op ieder moment van de dag [15,5mbit] de upload niet,maar ook die haal ik nog steeds niet.[ondanks de bekende problemen met die glasring zoals eerder genoemd]


    en ik ben niet van plan om enorme telefoonkosten te gaan maken voor beloftes die men niet na komt.
    ik heb absoluut recht van spreken en klagen na zo'n lange tijd.

    of vind u van niet?
     
  10. Er is een duidelijk verschil tussen klagen en overmatig lopen te zeiken. :evil:
    Je schiet zo gewoon je doel voorbij.

    Er is al menigmaal onderkend dat er problemen zijn in onze regio. Er is ook al heel vaak aangegeven dat er achter de schermen keihard wordt gewerkt.
    Waarschijnlijk is er (veel) tijd nodig om tot een afdoende oplossing te komen en er is hier vaak door Ziggo medewerkers aangegeven dat het nog geen 1 december is met het verzoek nog even geduld te hebben.
    Wat jij doet is klinkklare stemmingmakerij. Zeker met je 'beschuldigingen' richting MVG die kant noch wal raken. :no:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina